Zelfgemaakt filmpje op Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb zelf een filmpje gemaakt en die zou ik graag op mijn Iphone plaatsen. Ik heb het bestand geconverteerd naar MPEG4. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelfgemaakt filmpje op Iphone
hallo,
Ik heb zelf een filmpje gemaakt en die zou ik graag op mijn Iphone plaatsen. Ik heb het bestand geconverteerd naar MPEG4. Ik heb hem ingeladen in Itunes en hem daarna in een afspeellijst geplaatst, aangezien er muziek bij zit. ook heb ik hem gesynct, maar hij verschijnt maar niet in de lijst. Iemand een idee waar hij dan is, Bvd, Vincent Peters |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je sync video's geklikt?
Als je bij itunes op je iphone klikt ga je ff naar video's en dan kan je het aanklikken en syncen maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 case zelfgemaakt | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 52 | 05-02-11 04:25 |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Iphone filmpje must see | roel88 | Chat en geruchten | 12 | 21-08-10 20:36 |
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! | francebramie | iPhone algemeen | 2 | 13-09-09 21:51 |
Klein thema zelfgemaakt | yingie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-04-09 19:43 |
|
|