iPhone 4 case zelfgemaakt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) EDIT : Hier nog een paar plaatjes van de case, ik heb nu het logo en de "uitlaten" voor de speaker toegevoegd beide in staal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 case zelfgemaakt
EDIT :
Hier nog een paar plaatjes van de case, ik heb nu het logo en de "uitlaten" voor de speaker toegevoegd beide in staal gemaakt, het geborstelde logo is geïnspireerd door een wallpaper die ik had gezien Na mijn eigengemaakt iPhone 3G case, kan het niet laten, en heb ik ook voor mijn iPhone 4 een case gemaakt. ik heb me laten inspireren door de Vapor aluminium case. gemaakt van donker hard hout, en de knoppen van staal. het maken duurde niet lang, en de blanke lak duurde langer om te drogen ik wil er ook nog een Apple logo opzetten zoals de oude versie, en nog een gaatje maken voor de speaker. (mijn koptelefoon heeft geen iPod bediening er op zitten, vandaar de knoppen) Laatst gewijzigd door absrnd; 24-08-10 om 15:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit alleen ga je geen sporen/beschadigingen op je iphone hiermee zien?
|
|
||||
|
||||
Aan de binnenkant zit vilt, juist om de iPhone te beschermen
Laatst gewijzigd door absrnd; 18-08-10 om 19:37. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er puik uit. Vakmanschap. Kun je er niet een aantal maken en hier verkopen
|
|
||||
|
||||
Weer hartstikke knap, en mooi ook nog. Klasse.
|
|||
|
|||
Woooooooow, echt niet normaal vet dit ...
|
|
|||
|
|||
Good job!
|
|
|||
|
|||
Als ze te koop zijn heb ik ook interesse.
Ben benieuwd. Groet, Pascal
|
|||
|
|||
Schitterend!
|
|
||||
|
||||
Ja, erg mooi.
Vraagje, hoe dik is de case nu geworden? Ik zou ze in de productie gooien, geeft mensen nog een keuze voor de afwerking van de buitenkant en je bent klaar! |
|
|||
|
|||
Erg mooi hoor! Ik denk dat je er zeker meer van kunt verkopen als je zou willen.
Maar wordt het niet heel warm? |
|
||||
|
||||
Creatief hoor! Ik ruik een handeltje
|
|
|||
|
|||
Één woord: Sweet!!
|
||||
|
||||
Wow, knap gedaan!
|
|
|||
|
|||
Ziet er erg mooi uit.
Kan je wat meer vertellen hoe je te werk bent gegaan? Heb je de vorm gecreëerd? Omtrekken van de iPhone? Etc. Als je nog meer gaat maken heb ik ook interesse. |
|
|||
|
|||
Zou inderdaad leuk zijn als je wat meer info en vooral foto's zou hebben van het maken van de case! Ziet er echt heel professioneel uit.
|
|
|||
|
|||
Netjes hoor.
petje af. |
|
|||
|
|||
heel strak!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook interesse als je er meer wilt maken
|
|
||||
|
||||
Hier nog een paar plaatjes van de case, ik heb nu het logo en de "uitlaten" voor de speaker toegevoegd
beide in staal gemaakt, het geborstelde logo is geïnspireerd door een wallpaper die ik had gezien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Klein thema zelfgemaakt | yingie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-04-09 19:43 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
|
|