Klein thema zelfgemaakt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Af en toe heb ik tijd over én ben ik mijn icoontjes moe... dus ga ik maar ff Photosjoppen Voor wie interesse heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klein thema zelfgemaakt
Hoi hoi,
Af en toe heb ik tijd over én ben ik mijn icoontjes moe... dus ga ik maar ff Photosjoppen Voor wie interesse heeft om eens te kijken. Hetzelfde thema maar met drie varianten. Variant 1: Yingie Color pictures by Yingie_2009 - Photobucket Variant 2: Yingie Black pictures by Yingie_2009 - Photobucket Variant 3: Yingie Silver pictures by Yingie_2009 - Photobucket De thema's zijn gemaakt op maximaal 3 rijen iconen per Springboard-pagina. De iconen voor Phone, MySMS, Mail en iPod zijn iets groter dan de andere iconen en bedoeld voor in het dock. Een paar screenshots zijn bijgevoegd. greetz, Yingie
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mooi!
zeker die weer weergaven (leuke zin ) Nice job! De 1e vind ik het mooist. |
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit. Heeft wel wat van Tenuis eigenlijk...
|
||||
|
||||
Niet mijn smaak maar wel mooi gemaakt
Ik moet ook leren photoshoppen kan ik ook me eigen ding maken. Maar eerst een Macbook kopen xD
|
||||
|
||||
Hehe, daar is het ook een beetje van afgeleid, met name de grootte van de icoontjes (Tenuis Petit). Ik geloof dat ik de PSD van Tenuis heb gebruikt en aangepast naar mijn smaak. Ik hou wel van strak en simpel, maar tegelijk ook van de kleurrijke app icons...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat klopt wel, ja. Ik schoon ook regelmatig op en heb nu alleen deze drie thema's erop staan en verder niets... nou ja, de WbWeather Bundle dan nog, haha. Maar aan de andere kant, ik gebruik de iPhone vooral om te bellen en muziek te luisteren, dus stel geen hoge eisen
|
|
||||
|
||||
Nadat ik me iPhone gejailbreakt heb en WinterBoard heb geïnstalleerd kon ik heet standaard thema echt niet meer aan zien
|
|
|||
|
|||
Erg mooi thema En het heeft wel wat van Tenius inderdaad..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 case zelfgemaakt | absrnd | iPhone accessoires en onderdelen | 52 | 05-02-11 04:25 |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! | francebramie | iPhone algemeen | 2 | 13-09-09 21:51 |
[thema] hulp gezocht voor design thema's | InstaQ | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-06-09 01:18 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
|
|