iPhone 4 case zelfgemaakt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door absrnd de iPhone trilt met case net zo hard, en door de gaten voor de speaker klinkt het net zo hard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moooi heel knap gemaakt ook wat een geduld zeg!! vakmanschap!
Ook ik zou m zeker kopen hoor graag zelfs!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dast is echt supermooi gedaan zeg, knap! Ik vraag me inmiddels wel af of er nog meer leuke zelfmaakhoesjes zijn....als ik handig was zou ik er ook aan beginnen!
Anyone? |
|
![]() Zou er gelijk een handeltje van maken en een patent aanvragen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil er wel 1 kopen. Maar dan wel van die donkere houtsoort.
Prijs heb ik er voor over........ erg netjes gemaakt !!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Topic bestaat niet meer?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee die bestaat niet meer. Ben binnenkort de nieuwe eigenaar van dit handgemaakte stukje vakwerk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil er ook een!
|
|
|||
|
|||
![]() mooiste case dat ik ooit gezien heb>
Dit is vakwerk man !!! Breng dit in productie aan een redelijke prijs en je bent een rijk man... |
|
|||
|
|||
![]() Ben je nog van plan ze aan te maken en te verkopen?
Echt mooi werk! (y) grts. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Klein thema zelfgemaakt | yingie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-04-09 19:43 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
|
|