iPhone 4 case zelfgemaakt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door absrnd de iPhone trilt met case net zo hard, en door de gaten voor de speaker klinkt het net zo hard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Moooi heel knap gemaakt ook wat een geduld zeg!! vakmanschap!
Ook ik zou m zeker kopen hoor graag zelfs!!! |
|
|||
|
|||
De beste vakman reageert toch niet, ook niet op privemail helaas... ik hoop maar dat het komt omdat ie geen tijd heeft, hij is voor ons allemaal zo'n prachtige case aan het maken !!!
|
|
|||
|
|||
Dast is echt supermooi gedaan zeg, knap! Ik vraag me inmiddels wel af of er nog meer leuke zelfmaakhoesjes zijn....als ik handig was zou ik er ook aan beginnen!
Anyone? |
|
||||
|
||||
Zou er gelijk een handeltje van maken en een patent aanvragen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil er wel 1 kopen. Maar dan wel van die donkere houtsoort.
Prijs heb ik er voor over........ erg netjes gemaakt !!!!!! |
|
|||
|
|||
Topic bestaat niet meer?
|
||||
|
||||
Nee die bestaat niet meer. Ben binnenkort de nieuwe eigenaar van dit handgemaakte stukje vakwerk
|
|
|||
|
|||
Ik wil er ook een!
|
|
|||
|
|||
mooiste case dat ik ooit gezien heb>
Dit is vakwerk man !!! Breng dit in productie aan een redelijke prijs en je bent een rijk man... |
|
|||
|
|||
Ben je nog van plan ze aan te maken en te verkopen?
Echt mooi werk! (y) grts. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Klein thema zelfgemaakt | yingie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-04-09 19:43 |
Video: Zelfgemaakt filmpje op Iphone | Viincent | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 20:46 |
|
|