nieuwe upcomming jailbreak van comex? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatste bericht van MuscleNerd op twitter: @ CrAzYe07 the next jailbreak from @ comex is like first Spirit..all devices, all bootroms, latest FW, painless install ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Laatste bericht van MuscleNerd op twitter:
@CrAzYe07 the next jailbreak from @comex is like first Spirit..all devices, all bootroms, latest FW, painless install about 12 hours ago via web in reply to CrAzYe07 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hopelijk komt ie snel,
vertrek zaterdag op vakantie en ik begin mijn tom tom te missen |
|
|||
|
|||
Even terugkomend op het SHSHs bestand.
Voorbeeld: ik heb een ipod touch 3g (gejailbreaked met spirit), firmware 3.1.3, SHSH's bestand op Cydia (v3.1.3), ik upgrade naar 4.0. Dan kan ik terug naar 3.1.3, omdat ik de "toestemming" heb om naar 3.1.3 te gaan. Stel ik heb een ipod touch 3g (gejailbreaked met spirit), firmware 3.1.3, SHSH's bestand op Cydia (v3.1.3), en ik wil downgraden naar 3.1.2 met het v3.1.3 SHSH's bestand, kan dat? Of moet je dan een SHSH's 3.1.2 bestand hebben? Daarnaast, is het mogelijk om als je terug kan op bovenstaande manier naar 3.1.2 het SHSH's bestand bij Cydia overschrijft ,zodat dit een SHSH's v3.1.2 bestand wordt. Om daarna de nieuwe jailbreak methode van Sn0wbreeze te gebruiken om 4.0 te jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Nieuwe jailbreak software?
Bedoeld hij hiermee dat er een nieuwe spirit uitkomt? Of komt er een update van eerdere jailbreak software? Of komt er misschien wel een totaal nieuw programma? |
|
|||
|
|||
Een nieuw programma dat werkt als Spirit, waarmee je dus met één druk op de knop je iPhone/iPod/iPad kan jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zou je met deze nieuwe jailbreak ook een unlock kunnen uitvoeren op een 3Gs?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlock is er inderdaad al maar de iphone moet daar wel voor gejailbreaked zijn.
repo in cydia toevoegen : http://repo666.ultraSn0w.com. en ultrasn0w 0.93 installeren. reboot device en klaar je iphone is unlocked.
|
|||
|
|||
Aha, my bad
nu hopen dat die jailbreak snel komt |
|
|||
|
|||
hoop ik ook ga de 23e op vakantie wil graag ervoor nog iOS4 erop hebben + jailbreak
|
|||
|
|||
Idd! Ik ben afhankelijk van een unlock en downgraden lukt niet dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu maar duimen dat ie snel je de JB komt
|
|
|||
|
|||
zal de nieuwe jailbreak mijn 3gs new bootrom hactiveren? zit nu vast aan emergency screen dus kan niets doen ook geen 3.1.2 blobs
|
|
||||
|
||||
als deze jailbreak wordt gereleased niet. Deze is userland (misschien wel te gebruiken om te activeren, GEEN IBOOT)
|
|
|||
|
|||
Ze zijn bezig met een unlock voor de iphone 4 Nog even wachten...:'(
|
|
||||
|
||||
Hoop er meer op dat geohot binnenkort met zijn iboot exploit komt. Eindelijk een volledig thema op telefoon met toepasselijk bootlogo en jailbreak voor alle komende versies!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak 3GS nieuwe bootrom door Comex? | DaMeastro | Jailbreak | 2 | 29-06-10 21:15 |
morgen jailbreak van comex ook voor 4.0 beta? | memo06 | Archief | 1 | 29-04-10 15:00 |
|
|