iPhone in vliegtuig discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik geloof er echt niks van dat een telefoon nog invloed heeft op een vliegtuig. Ze maken mij niet wijs dat er wel eens eentje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik geloof er echt niks van dat een telefoon nog invloed heeft op een vliegtuig. Ze maken mij niet wijs dat er wel eens eentje is neergestort daardoor.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha, ik heb ook nog nooit gehoord dat het is mis gegaan doordat iemand zijn iPhone heeft aan laten staan. Maarja, ik wou het toch even weten.
|
|
|||
|
|||
nee ok maar stel je voor het stoort wel!
Dat jij jezelf misschien gerust stelt dat er niks gebeurt, maar anderen voelen zich misschien niet zo zeker! iedereen denkt er anders over he! |
|
|||
|
|||
Tijdje geleden vloog ik naar Praag en toen werd ik vrolijk welkom geheten door de diverse landen.
Er zal dus even bereik zijn geweest? |
|
|||
|
|||
Wist totaal niet dat er op sommige vluchten Wi-Fi aangeboden werd. Lijkt mij wel leuk. Overigens denk ik dat er normaal geen probleem mag zijn met een toestel in vliegtuigmodus te zetten. Waarvoor dient het anders?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand zich ooit afgevraagd waarom het de 'vliegtuig modus' heet?
That's what I was thinking. Je mag toch wel hopen dat die optie gewoon doet wat het moet doen en ervoor zorgt dat het de piloot niet stoort om wat voor een reden dan ook! |
|
||||
|
||||
Ze hadden het ook 'Ziekenhuismodus' kunnen noemen. Daar stonk ik ook in, totdat ik tijdens een consult de arts een binnenkomend gesprek op zijn gsm zag opnemen....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier staat een (gedeeltelijk niet onderbouwd met citaten en bronnen) verhaaltje over het waarom wel en waarom niet. Ook waarom er steeds meer wordt toegestaan aan boord van vliegtuigen qua electronica.
|
|||
|
|||
ik heb em ooit één keer moeten laten zien en toe ze zagen dat het vliegtuigje erop stond was alles ok
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is Turkish Airlines de enige maatschappij die moeilijk doet.
Zodra je in de vliegtuig zit, moet je hem uitschakelen. Ook na het opstijgen mag het niet aan. Dit is mij al een aantal keren voorgekomen. Dumbasses!!!! |
|
|||
|
|||
Ik ga met ryanair en daar mag ik m'n ipod touch wel meenenmen maar ik vroeg me alleen af of ik deze in m'n handbagage moet doen of kan ik hem gewoon in m'n zak houden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan kan je er nog makkelijker bij ook! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vliegtuig apps | apotheosis | iPhone Apps | 12 | 28-06-11 16:21 |
iphone uitzetten in vliegtuig | Mad Hankey | iPhone algemeen | 16 | 02-10-10 11:19 |
|
|