Leveringsproblemen iPhone 3GS 16GB? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand wat er aan de hand is met de levering van de iPhone 3GS 16GB? Ik heb hem besteld bij Belsimpel.nl en zij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Leveringsproblemen iPhone 3GS 16GB?
Hallo,
Weet iemand wat er aan de hand is met de levering van de iPhone 3GS 16GB? Ik heb hem besteld bij Belsimpel.nl en zij weten nog niet wanneer ze hem uit kunnen leveren. Ik heb gemerkt dat er bij meer winkels leveringsproblemen zijn want zij hebben massaal dit type van de sites afgehaald.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De 3GS of de iPhone 4?
|
|
||||
|
||||
de 3GS 16 GB zoals vermeld staat in mijn topic
|
|||
|
|||
Sorry just checking, de 3GS is bij T-Mobile op ruime voorraad (tijdje geleden over gebeld). Het is wel zo dat de 3GS 16GB er met de komst van de iPhone 4 helemaal uit gaat. Het zou kunnen dat ze tijdelijk geen voorraad hebben of dat ze aan het wachten zijn op de laatste levering van de 3GS.
|
|
|||
|
|||
Ook besteld op 16 juli bij Typhone.
Mailtje gehad dat er leveringsproblemen zijn. Mailtje terug gestuurd met het verzoek om een schatting te maken van de leveringstijd maar daar reageerd Typhone niet meer op. (wat een service zeg ) PS: Simkaart alwel opgestuurd gekregen dus het abbo loopt al. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog eens navraag gedaan bij Belsimpel.nl maar ze weten nog niet wanneer de iphone 3GS 16GB geleverd kan worden. Ik kan wel eventueel voor de 8GB gaan of, omdat ik toch moet wachten, gaan voor de
iPhone 4. Maar ja, 8 a 10 weken wachten, ik weet het niet. Wat zou jij doen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga dan denk ook voor de Iphone 4.. Dan maar iets bij betalen. |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de iPhone 4 genomen en die krijg ik binnen 3 weken als het goed is.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nieuw contract afgesloten
|
|||
|
|||
Oke bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs 16gb 4.0.1 | delimavi | iTunes | 0 | 31-08-10 00:47 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|