PhotoTrade Event discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhoneClubbers, Ik had het idee om een event, niet zo groot, te maken voor gewoon onder de iPc's. Ik had in gedacht om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PhotoTrade Event
Hallo mede iPhoneClubbers,
Ik had het idee om een event, niet zo groot, te maken voor gewoon onder de iPc's. Ik had in gedacht om met PhotoTrade opdrachten te geven, en dan dat de deelnemers dat voorwerp zoeken. Zo zou ik rond de 10 deelnemers per ronden doen, afwachten hoeveel animo ervoor is. Je kunt ook in PhotoTrade mij toevoegen: PhotoTradeEventsNL Mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust. Je kunt via PB aanmelden. Wat moet in PB? Code:
iPhoneClub naam: PhotoTrade naam: iPhone/iPod iOS: heb je internet op je iPhone/iPod Internet (ja/nee): A: i.v.m. met 3G internet en of we voorwerpen van buiten kunnen zoeken V: Waarom PhotoTrade, en niet het bekende PhotoSwap? A: Omdat je met PhotoTrade vrienden kunt toevoegen, en met PhotoSwap niet. En als je die vrienden dan heb toegevoegd kan je ze makkelijk iets sturen, met photoswap komen misschien 1 op de 1000 foto's bij een iPc aan. V: Waarom wil je dit doen? A: Lijkt me leuk om te organiseren, en gewoon bezig zijn. V: Wat kun je winnen? A: Nog niks, als er veel animo is ( denk aan 15-25 rondes ) zou ik misschien wel een prijs uitreiken. Maar nogmaals eerst zien hoeveel animo ervoor is V: Is PhotoTrade gratis? A: Ja. V: Waar is PhotoTrade te downloaden A: http://itunes.apple.com/app/phototra...335296568?mt=8 Of via itunes zoeken naar PhotoTrade Met vriendelijke groet Need-iPhone aka Bram PS: Ik weet niet of dit topic hier ( in chat ) hoort Ronde 1 1. libertycity / libertycity 2. FridgeNL / Fridge Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 13-09-10 om 18:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Woo zoveel animo..
|
|
|||
|
|||
iPhoneClub naam: libertycity
PhotoTrade naam: libertycity iPhone 3gs /iPod iOS: 4.1 heb je internet op je iPhone/iPod Internet (ja/nee):ja 3g Laatst gewijzigd door libertycity; 12-09-10 om 23:17. |
|
||||
|
||||
iPhoneClub naam: FridgeNL
PhotoTrade naam: Fridge iPhone/iPod: iPhone 4 iOS: 4.0 heb je internet op je iPhone/iPod Internet (ja/nee): Ja
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 event | berndbousard | Archief | 3 | 05-03-11 18:00 |
Fire event | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 17-01-11 23:17 |
|
|