iphone speaker discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe krijg je muziek uit de speaker van je iphone? Ik gebruik nu gewone iphone oortjes als speaker....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone speaker
hoe krijg je muziek uit de speaker van je iphone?
Ik gebruik nu gewone iphone oortjes als speaker. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft die speaker het voorheen wel gedaan en is het plotseling gestopt? de upgrade gedaan naar 1.1.3?
Toevallig niet het mute schakelaartje omgezet? kortom...iets meer info zou goed zijn |
|
|||
|
|||
uhm hij deed het wel een keer toen ik iets met de voice notes deed, toen crashte die startte ie opnieuw op en toen deed ie t, en is geupdate van 1.0.2 naar 1.1.3
|
|
||||
|
||||
Deed het geluid het NA de update naar 1.1.3 niet meer? dit komt nl. vaker voor. Je zou dan drie dingen kunnen proberen. In de eerste plaats een reset middels de Startknop en homebutton. Ten tweede zou je alle settings kunnen resetten onder "instellingen\algemeen" onderaan de pagina. Let op welke optie je kiest. Mocht helemaal niets helpen zou ik weer vooraan beginnen (hielp bij mij ook) door middels iTunes opnieuw te herstellen en de hack uitvoeren. Probeer eerste de andere opties.
|
|
|||
|
|||
thanx hij doet het!
nog een vraagje hoe krijg je er ringtones op? |
|
||||
|
||||
er is een aparte hoek "ringtones" op dit forum. kijk daar 'ns
iPhone Media - iPhone Ringtones op iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien is het ook handig om te vermelden Welke oplossing heeft gewerkt ?
altijd handig voor mensen die het zelfde probleem hebben. (ik heb dat probleem niet btw)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G Speaker | wickedd | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 12:52 |
iPhone Speaker. | Timyk | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-02-10 21:53 |
Muziek: iphone speaker | lientje | Muziek, foto & video | 11 | 02-04-08 12:37 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|