Wat voor Motor rijdt jij? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hiervoor ook een motor gehad, een Honda CBR600RR geloof ik, iig iets in die richting.. Weet niet meer precies alleen m'n vader wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb hiervoor ook een motor gehad, een Honda CBR600RR geloof ik, iig iets in die richting.. Weet niet meer precies alleen m'n vader wilde doen een stukje gaan rijden dus hup, m'n stiefma op m'n pa's BMW K1300S (die nu van mij is) en m'n pa op m'n honda. Op een gegeven moment kwam er een bocht en die kan m'n stiefma niet zo goed nemen dus ze remde af, m'n vader daarentegen niet, klapte tegen de achterband van m'n stiefma op, m'n honda total loss, hij 5 gebroken ribben. Rijdt sindsdien geen motor meer, en heeft me als compensatie zijn BMW gegeven!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 23-02-11 om 10:52. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
R1 2009
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik wil 'm ook zien!
|
||||
|
||||
Den deze rijd mee ne Suzuki Bandit Van 2007
Laatst gewijzigd door kimvb; 24-02-11 om 22:41. |
|
|||
|
|||
Suzuki GSX-R750
Vermogen: 99Kw (~135PK) Boujaar: 1999 2e eigenaar In mijn bezit sinds 05-03-2011 (Heb m'n motor rijbewijs sinds 04-03-2011 ) Foto's: |
|
||||
|
||||
Ik rijdt ook al een tijdje, maar sinds vorig voorjaar mijn 1e bmw en wel de F800R
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB Laatst gewijzigd door Fleetwood; 10-03-11 om 00:41. |
|
||||
|
||||
Gene moto een scooter
Schoon machine
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op Laatst gewijzigd door King1987; 16-03-11 om 21:21. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Wat een gaaf onderwerp is dit!!!
Hier wordt er gereden op Yamaha mt-01 en een yamaha virago 750 |
|
||||
|
||||
Heb een tijdje deze motor gereden heb er helaas geen meer
GSX-R750 van 2006 150PK |
|
||||
|
||||
Da's een mooie boven mij. Ik hou wel van die sportmotors!
|
|||
|
|||
Ben nog niet bevoegd om motor te rijden(15 jaar). maar ben wel van plan mijn motor rijbewijs te halen en dan ga ik sowieso een Ninja halen voor het scheuren en een Goldwing voor de lange ritten, lelijke dingen maar rijden wel heerlijk.
|
|
||||
|
||||
idd een mooi ding fie BMW, ik zit al een tijdje op die 1000RR te loeren wat een mooi ding en goed betaalbaar (ieg niet veelduurder dan een r1 ofzo) maar ik geloof dat mijn vrouw me niet zo snel een nieuwe motor laat kopen
|
||||
|
||||
Qua Auto's is m'n zicht altijd gevallen op Audi's, maar qua motors blijf ik toch echt bij de BMW's
|
|||
|
|||
ik rij nu vanaf 2006 motor heb in het eerste jaar 2 keer een ongeval gehad door niet oplettende auto mobiliste en als gevolg dat ik nu voorlopig op een motorscooter rond tuf schakelen is met mijn knie nu geen optie hopelijk in de toekomst weer.
ik ree overigens een gs 500 e daarna een gpz 500 s en daarna een yamaha diversion 600 nu heb ik een piaggio x9 500 motor scooter zou graag in de toekomst graag een honda cbf willen maar dat moet de toekomst nog uitwijzen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben één zomer in Turkije geweest (meegenomen in het busje) en heb toen in 2 maanden tijd zo'n 6000 km gereden. Echt HEERLIJK!!! Volgens mij staat de km stand nu op 6500, kortom ik rij er dus bijna nooit mee |
|
||||
|
||||
Mijne staat nu al op de 20.000 (na een jaar in bezit)
Maarja ik heb dan ook niks anders, af en toe rijdt ik in m'n vaders' Audi meer niet.
|
||||
|
||||
Haha Ik heb mijne nu alleen nog voor plezierritjes wat hier in Cali gelukkig prima te doen is, ik schat dat ik gemiddeld zon 200 mijl per weekend doe
|
|
||||
|
||||
Da's dus ongeveer 260KM, da's niet verkeerd Sjowol!
|
||||
|
||||
ik doe mijn best.. werk de laatste tijd helaas te veel.. morgen hopelijk een paar uurtjes de malibu mountains in
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor ringtone heb jij ? | VisionRoy | Ringtones en Wallpapers | 304 | 21-01-11 15:27 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
|
|