Witte iPhone 5 komt er ook aan discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple is een beetje raar bezig. Ze hebben nog steeds niet de witte iPhone 4 in de schappen weten te krijgen, maar zijn wel stiekem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte iPhone 5 komt er ook aan
Apple is een beetje raar bezig. Ze hebben nog steeds niet de witte iPhone 4 in de schappen weten te krijgen, maar zijn wel stiekem bezig met een witte iPhone 5 staat in dit artikel.
Dan maar geen witte iPhone 4, lijkt me volstrekt onnodig om die nog te lanceren met de witte iPhone 5 op komst. Maar... het blijft afwachten. Wie zou er liever binnenkort een witte iPhone 4 hebben dan even wachten op de witte iPhone 5? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk dat dit beter in het geruchten sub forum thuis hoort.
Maar ik reken tegenwoordig nergens meer op totdat ik steve hem zie presenteren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte iPhone 5 komt er ook aan | Dapperbuurt | Chat en geruchten | 20 | 09-06-11 10:47 |
Komt er nu wel of geen witte Iphone 4? | ladylebbink | Chat en geruchten | 19 | 23-03-11 17:17 |
|
|