Komt er nu wel of geen witte Iphone 4? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoor en lees steeds tegenstrijdige berichten op dit forum en op internet. Mijn abonnement verloopt in april en ik wil graag de Witte Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Komt er nu wel of geen witte Iphone 4?
Ik hoor en lees steeds tegenstrijdige berichten op dit forum en op internet.
Mijn abonnement verloopt in april en ik wil graag de Witte Iphone 4. Wie kan mij nu vertellen.... KOMT HIJ NU WEL OF NIET.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, laten we weer een speculatie thread openen over dit onderwerp!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja hij komt er zeker Maar advies om erop te wachten nah nee... Als je echt haast ermee hebt zijn er in NL 2 bedrijven die de iPhone zwart in z'n geheel ombouwen naar wit. Waarbij je geen last hebt van de floodlight foto's
|
|
|||
|
|||
maar zelf een witte ombouwkit bestellen, en ombouwen kan ook
was 119 euro kwijt en heb nu een witte in belcompany,phonehouse en t -mobile shop stonden ze raar te kijken! en allemaal was hun reactie hetzelfde namelijk er komt geen witte iphone 4.. |
|
|||
|
|||
Dank jullie wel voor jullie reactie.. gelukkig heb ik nog 1,5 maand, maar ben blij dat er ook een optie is om hem om te bouwen voor een redelijke prijs
|
|
|||
|
|||
zeker de moeite waard snap ook niet dat ze hem niet uitbrengen..
check de mijne: white-iphone-4 Photo Album - Page 1 - Pinkbike.com |
|
|||
|
|||
Hij is geweldig !!!! Waar kun je hem ombouwen, of waar kun je een ombouw-kit bestellen ?
|
|
|||
|
|||
en lijkt het je wat?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, ik denk niet dat het een oefening is voor garantiefetischisten |
|
|||
|
|||
ahhaaha inderdaad ja
moet er wel verstand van hebben een keer uitschieten met je schroevendaaier op je moederbord en je bent de ***. |
|
|||
|
|||
nou als ik deze pagina moet geloven wordt hij in april verwacht
ben benieuwd. Apple iPhone 4 16GB White met abonnement - PhoneShop.nl kan iemand mij daar meer over vertellen. |
|
||||
|
||||
Jawel, Steve Jobs.
|
|||
|
|||
hij komt niet was gister ook nog in een applestore in Haarlem en daar zeiden ze dat de iphone 5 wel in wit en zwart geleverd gaat worden!
|
|
||||
|
||||
Ook zij weten dat niet. Maar de kans is volgens wel redelijk groot dat dat het geval is.
|
|||
|
|||
apple weet het het wel hoor,
alle telecom zaken zeggen het ook dus denk het wel ja |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk komt ie wel.. maar dat zal wel even duren. En je kan altijd nog een ombouw-kit bestellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte iPhone 5 komt er ook aan | Dapperbuurt | Chat en geruchten | 20 | 09-06-11 10:47 |
Witte iPhone 5 komt er ook aan | Dapperbuurt | Chat en geruchten | 1 | 22-02-11 17:17 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|