//

BlackBerry Ping voor iPhone op 26 april

BlackBerry Ping voor iPhone op 26 april discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Met een korreltje zout of course, maar BlackBerry Ping voor iPhone zou op 26 april moeten verschijnen in de App Store. Daarnaast gaf RIM ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-11, 10:15
BroodjeSambal BroodjeSambal is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard BlackBerry Ping voor iPhone op 26 april

Met een korreltje zout of course, maar BlackBerry Ping voor iPhone zou op 26 april moeten verschijnen in de App Store.

Daarnaast gaf RIM ook een hint naar iOS 5.

Kwam het bericht vanochtend tegen op nujij, vind het een opmerkelijke move van RIM.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-11, 12:34
poloer poloer is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Speciaal geregistreerd vandaag voor dat ene berichtje? U werkt voor RIM?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BroodjeSambal Bekijk bericht
Met een korreltje zout of course, maar BlackBerry Ping voor iPhone zou op 26 april moeten verschijnen in de App Store.

Daarnaast gaf RIM ook een hint naar iOS 5.

Kwam het bericht vanochtend tegen op nujij, vind het een opmerkelijke move van RIM.
  #3  
Oud 30-03-11, 13:46
BroodjeSambal BroodjeSambal is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Ooh sorry ik wist niet dat je hier op de eerste dag van inschrijving geen topic mag openen

En ja ik ben een 18-jarige student die bij RIM werkt en die hier een gerucht loopt te verspreiden. Seriously? Come on dude give me a break, and leave an on-topic comment ipv allerlei complottheorieën te bedenken..
  #4  
Oud 30-03-11, 13:50
Crazyman89 Crazyman89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 15
Standaard

Lijkt me een stap die zowel slecht als goed kan uitpakken. Als ze echt een totale uitgeklede versie brengen dan kan het nog wel slagen..

Voor de rest: tsjah boeien dat pingen, whatsapp doet zn werk goed voorlopig.
  #5  
Oud 30-03-11, 13:53
poloer poloer is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BroodjeSambal Bekijk bericht
Ooh sorry ik wist niet dat je hier op de eerste dag van inschrijving geen topic mag openen

En ja ik ben een 18-jarige student die bij RIM werkt en die hier een gerucht loopt te verspreiden. Seriously? Come on dude give me a break, and leave an on-topic comment ipv allerlei complottheorieën te bedenken..
Haha, goede dekmantel...
  #6  
Oud 30-03-11, 14:41
Dapperbuurt Dapperbuurt is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Whatsapp rules inderdaad. Misschien dat BlackBerry Ping de makers van Whatsapp effe laat schrikken, maar ik denk dat Whatsapp dan steeds beter wordt.

RIM denkt dat alleen omdat dat ding BlackBerry Ping heet, dat ze wel ff succes gaan vieren op iOS en Android
  #7  
Oud 30-03-11, 16:54
ruberinho ruberinho is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 42
Standaard

lijkt me handig
  #8  
Oud 30-03-11, 17:48
GewoonIphone GewoonIphone is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

De reacties in het nieuwsbericht zelf zijn helaas gesloten, ik wou toch nog even mijn toevoeging geven. Hieronder staan een paar reacties uit het nieuwsartikel op de frontpage en mijn reactie erop.
Persoonlijk lijkt me het helemaal het einde als dit doorgaat. Waarom? Lees verder



Bovendien is t lastig dat je met whatsapp je nummer moet geven, met BB ping kan je je code geven en blijft je nummer geheim.
Dit is een van de grootste redenen dat veel mensen geen Whatsapp (willen) gebruiken op hun BB, een mobiel nummer is net iets te intiem voor iemand die je niet al te vaak spreekt.

Dit is het grote voordeel van BBM tegenover Whatsapp! Hierdoor wil je soms je nummer niet geven en kan je dat ‘’geheim’’ houden.




Best raar dat ze hun eigen product gaan vrijgeven op een andere smartphone. Mensen kochten speciaal een BB voor ping, omdat iedereen het heeft.

Inderdaad, vooral onder jongeren is dit een reden om een BB te kopen ipv andere smartphones alhoewel 1 van de redenen dat ze de boel gaan vrijgeven hieronder is weergegeven.

Is natuurlijk heel slim van BlackBerry, zodat mensen die hun producten (BlackBerry’s dus) kopen niet apart een applicatie zoals Whatsapp hoeven te installeren. Zo hoopt men bij BlackBerry dus gewoon dat iedereen BBM gaat gebruiken, ongeacht het besturingssysteem wat diegene heeft.

Dit lijkt een hele goede gedachtegang en kan 1 van de redenen zijn waarom ze juist de boel vrij gaan geven


Verder lijkt het mij helemaal niet verkeerd om Sms/BBM/WhatsApp in combinatie te gebruiken! Sterker nog vrij ideaal... veel oudere gebruikers (ouders opa’s etc etc) hebben nog een Nokia 3310 wat 5 dagen per week stof ligt te vergaderen. Hiervan krijg je nog smsjes. Gebruik van SMS !
Daarnaast kan je met vrienden die je dagelijks spreekt en die je nummer ook hebben/mensen waarvan je wilt dat ze je nummer hebben! WhatsApp gebruiken.
En de mensen die je wat minder goed kent kan je altijd mee pingen (BBM)! Zonder dat je je nummer meteen prijs hoeft te geven.!
Mij lijkt het juist heel handig deze combinatie! En hoop dat 26 April dan ook daadwerkelijk de app er is. Enige downside is nog dat het onduidelijk is hoeveel het gaat kosten. Eenmalig of gratis is ok maar maandelijks geld neerleggen voor die app zou wel een zware domper zijn!
  #9  
Oud 03-04-11, 21:19
Dylan2007 Dylan2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Hmm.. zou ik erg blij mee zijn
  #10  
Oud 06-04-11, 18:45
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

@BroodjeSambal, heb je het al aan je baas gevraagd of dit echt zo is?
Reageren

Labels
blackberry ping iphone, ios 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone to Blackberry Ping! xcansx iPhone algemeen 25 07-10-10 09:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.