iPhone to Blackberry Ping! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me suf gegoogled maar ik kan het niet vinden, en toch hoor ik hier en daar geluiden dat het niet onmogelijk is. Een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone to Blackberry Ping!
Ik heb me suf gegoogled maar ik kan het niet vinden, en toch hoor ik hier en daar geluiden dat het niet onmogelijk is. Een aantal vragen waar ik niet uitkom:
- Kan je nou van Blackberry naar iPhone pingen en andersom!? (wat ik heb gehoord is dat het in princiepe (nog) niet mogelijk is maar dat er wel evt programmatjes zijn die het wel mogelijk maken (via Cydia?)) - Is Ping op de blackberry hetzelfde als de Blackberry Messenger die er standaard op zit? Of moet je Ping op een Blackberry, net als op de iphone, als een nieuwe app erop zetten? - Ik begreep dat Whatsapp tussen iPhone en Blackberry wel gewoon mogelijk is. Zijn er nog andere mogelijkheden? Ik hooop dat iemand antwoorden voor mij heeft want snap vrij weinig van Blackberry´s (hoef ik ook niet te snappen, iPhone is toch veel cooler ). Ik wil zo graag Ping omdat ik dat leuker vind, maar als t niet anders kan, dan moet t maar via Whatsapp.. Alvast Bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
moet je whatsapp downloaden... die doet het wel van iphone-bb en is veel handiger (vind ik)
|
|
|||
|
|||
oops dat wist je al... sorry niks gezegd... naar mijn weten werkt ping niet iphone-bb
|
|
||||
|
||||
Maar als je whatsapp hebt, moet je blackberry gebruiker ook whatsapp hebben neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
ja klopt dan moet de blackberry gebruiker ook whatsapp op zijn telefoon hebben staan... het werkt wel gewoon prima van iphone-bb...
|
|
||||
|
||||
Super zeg! Werkt heel goed!!!! Ping gaat eraf!!
|
|
|||
|
|||
Is het al bekend of BB ping ook werkt naar iphone en andersom?
Niet allemaal tegelijk Laatst gewijzigd door King1987; 11-04-10 om 11:50. Reden: samengevoegd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gewoon Whatsapp gebruiken, werkt super
interface op iphone ziet er goed uit, bij de blackberry is het een beetje goedkoopjes (terwijl je op de blackberry er meer voor betaald) |
|
|||
|
|||
Beetje mosterd, maar dit is voor de mensen die gratis gebruik willen maken van pingchat in plaats van What's app!
Het is nu zo dat als je wil pingen tussen blackberry en je iphone je op allebei de telefoons pingchat moet installeren (gratis). Maak een gebruikersnaam aan en wissel deze uit met de BB gebruiker. Je gebruikt dus niet de blackberry pin voor pingchat maar de gebruikersnaam die je in pingchat hebt aangemaakt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo! |
|
|||
|
|||
Pingen met BB gebruiker
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
naar mijn weten kan het ook niet hoor...
|
|
|||
|
|||
Het is technisch gezien geen pingen maar als een iphone en blackberry gebruiker allebei de whatsapp installeert kun je prima chatten, ziet er uit als een thread van op en neer sms'se.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar het pingen van blackberry kan echt alleen maar met blackberrys onder elkaar.. whatsapp is een op zichzelf staande applicatie
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik whats app/ping op mijn iphone? | sweetgirl | iPhone Apps | 42 | 07-04-11 11:04 |
BlackBerry Ping voor iPhone op 26 april | BroodjeSambal | Chat en geruchten | 9 | 06-04-11 19:45 |
Windows: itunes ping inloggen iphone | Steef | iTunes | 2 | 02-09-10 23:40 |
|
|