iPhone to Blackberry Ping! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) owkee....ondanks dat je bij pingchat vol reklame ziet dat het cross platform is, lukt het voor geen meter. Dat is dus de conclusie. heb vrienden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
owkee....ondanks dat je bij pingchat vol reklame ziet dat het cross platform is, lukt het voor geen meter. Dat is dus de conclusie. heb vrienden die op de bb pingen met elkaar maar als ik ze toe wil voegen aan mijn iphone pingchat dan is het ping id onbekend....
crap dus? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo werkt het niet.
Mensen met een BB, moeten ook pingchat downloaden en een nieuwe gebruikersnaam aanmaken. En dat gebruikersnaam voeg je dan toe. Dus met dit programma kan je niet pingen m.b.v. bb pin. |
|
|||
|
|||
jammer dat de whatsapp niet gratis is voor de Iphone wil wel betalen maar moet ook een credit card hebben natuurlijk en die heb ik natuurlijk dus niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Begint bij EUR 15,- en dit tegoed blijft 2 jaar geldig. Kan je ook nog eens wat andere apps kopen. |
|
|||
|
|||
Pfff had ik nog geen eens aangedacht, thanks gaat ik is even doen. Thanks
|
|
|||
|
|||
Pingchat werkt nu ook tussen iPhone en bb.
Let op dat je eerst de oude versie van Ping! opent en jezelf daar afmeldt voordat je een update doet! Je kunt anders dezelfde naam niet meer in de nieuwe versie gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik whats app/ping op mijn iphone? | sweetgirl | iPhone Apps | 42 | 07-04-11 11:04 |
BlackBerry Ping voor iPhone op 26 april | BroodjeSambal | Chat en geruchten | 9 | 06-04-11 19:45 |
Windows: itunes ping inloggen iphone | Steef | iTunes | 2 | 02-09-10 23:40 |
|
|