Gave iphone 5 mockup discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) I sure hope the iPhone 5 looks like this | VentureBeat Kwam net bovenstaande pagina tegen... Ik heb steeds gezegd ik sla de iphone 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gave iphone 5 mockup
I sure hope the iPhone 5 looks like this | VentureBeat
Kwam net bovenstaande pagina tegen... Ik heb steeds gezegd ik sla de iphone 5 over... Maar als hij er zo uit ziet dan misschien toch maar wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mooi design natuurlijk maar ik heb liever een iets dikkere iphone als het betekent dat de battery-life daardoor verbeterd.
|
|
||||
|
||||
Mooi design zegt niets of batterylife. Kijk naar de iPad 2 die is dunner maar gaat net zolang mee. Ik vraag me wel af of he fijn vasthoud..
|
|
|||
|
|||
bah, ik vind hem eigenlijk helemaal niet mooi
|
|
||||
|
||||
Verkeerde verhoudingen, veel te dun. Ik wil iets wat je vast kan houden, en iets wat betere battery life heeft..
|
|||
|
|||
Nee geen geslaagde mockup..
|
|
|||
|
|||
Mooie kleine MacBook Air Iets wat Windowsmensen toch niet kunnen waarderen
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-04-11 om 18:14. Reden: Taalfouten |
|
||||
|
||||
Het lijkt nu echt net zo'n Galaxy S, dus dit zou niet mijn keuze geweest zijn..
|
||||
|
||||
Dat ziet er wel erg gaaf uit zeg
|
|||
|
|||
Ik vind het toch maar een vreemd design.
Ik denk dat Apple hoogstens het design van de iPad zou overnemen.. |
|
|||
|
|||
Vind hem super gruwelijk juist. Hoop echt dat Apple het scherm van rand tot rand maakt en eindelijk 's wat groter, ben dit schermpje toch wel een beetje zat.
|
|
|||
|
|||
Ik vind hem ook erg nice! Het scherm mag van mij een tikkeltje groter dan het huidige.. Voor filmpjes etc. vind ik hem toch een beetje aan de kleine kant..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPad 2 (mockup) | iScorpio | Archief | 22 | 05-03-11 18:07 |
Waar vind ik Geoff Teehan Mockup thema? | peetduck | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-10-09 22:44 |
|
|