wie gaat een witte iphone 4 aanschaffen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi het lijkt mij leuk om te weten hoeveel mensen een witte iphone 4 gaan kopen, met een abbo verlengen of met nieuw abbo aanschaffen... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie gaat een witte iphone 4 aanschaffen?
hoi het lijkt mij leuk om te weten hoeveel mensen een witte iphone 4 gaan kopen, met een abbo verlengen of met nieuw abbo aanschaffen...
ben benieuwd naar het aantal en laten we gaan tellen! begin ff met me zelf NR. 1 GREETZZZ René
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik ga em 23 mei halen!
|
|
||||
|
||||
Ik zit er aan te denken maar ben er nog niet uit. Dat is dus nog steeds 2
|
||||
|
||||
Vandaag aangeboden door tnt maar was niet thuis! Nu komt hij maandag op mijn verjaardag
Nog een heel weekend wachten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zeker weten maar op een of andere manier ben ik nooit thuis als er een pakje komt dan maar ff wachten
|
|||
|
|||
death grip opgelost
hallo,
iemand al de witte iphone4,de geruchten gaan dat de ontvangst goed is ze hebben het probleem opgelost de death grip bij de witte moet verleden tijd zijn al iets meer over bekend. mvg |
|
||||
|
||||
jaa hoor daar is tie dan vanmiddag aangekoem op mijn verjaardag een mooie witte 32GB iPhone 4 !!
Nu ff een reservekopie maken van de zwarte, jailbreaken en gebruiken ps besteld op 28 april en kwam aan op 6 mei (maar was niet thuis dus) nu wel op 9 mei!
|
|||
|
|||
Ik heb een zwarte, iemand die wil ruilen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
tja das dus een beetje jammer ik hoopte ook op een betere ontvangst maar helaas de death grip is ook op de witte gewoon aanwezig! het is wel een feit dat de witte iets dikker is dan de zwarte
|
|||
|
|||
De witte is niet dikker! Vandaag ff naast elkaar gelegd, precies even dik
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hee das vreemd bij de mijne wel ik heb wel een vd eerste zwarte misschien dat het daar aan ligt? ik zal dadelijk kijken met die van mijn vrouw of deze even dik is.....
ik vind het trouwens niet heeel belangrijk hoor.... wel de de death grip moet ik toch weer een hoesje, heb een mooie transparante gevonden
|
|||
|
|||
Die witte is veelllllll dikker dan de zwarte
|
|
||||
|
||||
Ha,ha deze is inderdaad gelijk van dikte,is ook een nederlands model gelijk aan de witte.
|
|
|||
|
|||
Ik geloof geen negatieve onzin meer van Apple heb zelf nooit gezeik met hun TOP producten.
|
|||
|
|||
Ik heb mezelf eergisteren de zwarte cadeau gedaan.
Heb wit meubilair en dan zie ik hem tenminste goed liggen |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag een witte gekocht.
Hij is even dik als mijn zwarte, heb ze langs elkaar gelegd en zie geen verschil. Hij ziet er supermooi uit, dus ik ben er blij mee! |
|
||||
|
||||
Vandaag ook de witte iPhone 4 ontvangen en hij is meesterlijk!
|
|
||||
|
||||
Kon het niet laten dus heb de witte ook gehaald.
En de dikte; de witte is circa 1mm dikker dan de zwarte. Blijkt uit officiële tests van CNET.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gaat de iPhone 5 halen? | iHouse | Chat en geruchten | 44 | 27-09-11 18:28 |
Aanschaffen van een losse iphone 4 black 16gb simlock vrij. | jantje123 | iPhone algemeen | 1 | 05-12-10 23:07 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
Raad wie er morgen een iPhone te koop gaat aanbieden | iCulture | Archief | 10 | 04-06-08 18:02 |
|
|