Wie gaat de iPhone 5 halen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel.. De iPhone 5 komt in januari echt uit zou jij hem dan halen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie gaat de iPhone 5 halen?
Stel.. De iPhone 5 komt in januari echt uit zou jij hem dan halen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lol, die komt niet uit
|
|
||||
|
||||
Gaat hem denk ik idd niet worden al in januari.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oja, ok, stel dattie komt, nee. Heb de 4, pas in augustus weer upgraden
|
|||
|
|||
Hahaa oke dan Nou als de iPhone 5 een andere design Heeft dan ga ik hem zeker halen!
|
|
||||
|
||||
stel dat je vader je moeder was...
|
|||
|
|||
Stel dat we allemaal kunnen vliegen..
|
|
||||
|
||||
Ik wacht gewoon lekker op de iPhone 6GS .
Ik las ergens dat deze bluerays af kan spelen en over Wimax beschikt.tevens is is super veilig door vingerafdruk herkenning en Iris scanner. Ik koop dus echt geen 5 als de 6 er ook komt want dan loop ik achter. |
|
|||
|
|||
En btw vergeet niet dat de iPhone 6 ook een ingebouwde mini magnetron heeft toch?
|
|
||||
|
||||
Zou ik bijna vergeten.
Handig voor de studenten en campeerders onder ons. |
|
|||
|
|||
Ik spaar alvast voor de 6 GTSX.
1300 Megapixel Camera, Bodytime, Denkgestuurd en natuurlijk supersnel! |
|
||||
|
||||
Zo lang wil ik niet wachten. Ik heb geen 4 gekocht om volgend jaar de 4S of 5 te kopen.
|
|
|||
|
|||
Nee, zeker niet, heb de iPhone 4 nog maar een paar maanden..pas als mijn abbo over anderhalf jaar is afgelopen haal ik een nieuwe.
En nee, er komt geen nieuwe..pas in de zomer. |
|
|||
|
|||
als de 4gs/5 uitkomt rond oktober/november zeker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb gehoord dat die pasin aug 2011 komt...maar zo hoor je telkens weer iets
|
|
||||
|
||||
iPhone komen altijd in de zomer uit. Augustus is een redelijke aanname.
|
|
||||
|
||||
Zou mooi zijn als ie er deze zomer is, ik zit momenteel nog vast aan m'n 3Gs (2jaar abbo) die verloopt rond December 2011 dus als er dan een 5 is dan ga ik wss wel voor die tegen die tijd. We zullen wel zien wat de tijd ons brengt..
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu de 4, ik vindt het wel eventjes welletjes met het geld uitgeven aan apple.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie gaat een witte iphone 4 aanschaffen? | tapijtkever | Chat en geruchten | 21 | 17-05-11 17:32 |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|