Wie gaat de iPhone 5 halen? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rudiefine Ik ga eind oktober naar London. I weet dat de volgende iPhone nog niet is aangekondigd, maar hoe reëel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga hem alleen halen als hij daadwerkelijk flink verbeterd is en meer functies heeft, want het lijkt erop dat hij nog teveel weg heeft van de vorige iPhones. Dat is best jammer.
|
|
|||
|
|||
Ja, inderdaad. Da´s best jammer en zonde. Vooral al je er zoveel voor moet neerleggen, dan wil je wel echt wat nieuws natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Ik zal wel moeten want mijn 3 is echt meer dan op. Wel simlockvrij dus ik moet even kijken hoe ik dat moet fixen. Ik moet mijn huidige abb. blijven gebruiken van T-mobile, nog een jaar.
|
|
||||
|
||||
Binnenkort eindelijk duidelijkheid:
Officieel: Apple introduceert iPhone 5 op 4 oktober - iPhone - iPhoneclub.nl
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie gaat een witte iphone 4 aanschaffen? | tapijtkever | Chat en geruchten | 21 | 17-05-11 17:32 |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|