Post hier je iPhone gebruik discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ko3n toestel: iPhone 3Gs 16 gig gebruik: 52minuten stand by 10uur 38 batterij: 89% niet zo uitgebreid gebruikt, daarnet even wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stand-by: 1dag 4uur. batterij: 74% vooral mp3 en af en toe Wi-Fi opzoekerij, en toch al wat berichtjes best tevreden van dit soort verbruik. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
toestel: iPhone 4S
gebruik: 5 uur 47 min standby: 7 uur 12 min batterij: 1% Redelijk flink gebruikt met whatsapp, fb, twitter, viber, wordfeud en hier en daar een filmpje via youtube of dumpert. Valt me eigenlijk behoorlijk tegen, maar aangezien ik niet naar 5.0.1 wil vanwege jb zit er weinig anders op als te accepteren |
|
|||
|
|||
gebruik: 1 uur 47 min stand-by: 5 uur 19 min batterij: 77% whatsapp, imessage, wordfeud, enkele updates appstore, verder apps als twitter, facebook, ad.nl, voetbalzone, iphoneclub |
|
|||
|
|||
gebruik: 6 uur stand-by: 15 uur 19 min |
|
||||
|
||||
Toestel: iPhone 4S
Gebruik: 1 uur, 58 minuten Stand-by: 1 dag, 1 uur Batterij: 65%
|
|||
|
|||
Hoe kan er zoveel verschil tussen zitten ?? Ik heb al veel tips gelezen en ook al veel dingen uitgezet ?
|
|
||||
|
||||
Toestel: Iphone 4s iOS 5.0.1
Gebruik: 6 uur 27 min Standby: 7 uur, 4 minuten Batterij: 17% |
|
||||
|
||||
Moet zeggen dat ik best redelijk tevreden ben de laatste tijd.....
|
||||
|
||||
Sinds 3 weken een iPhone 4S, na eerst een 3G en later een iPhone 4 gehad te hebben,
en mij valt meteen al op dat de batterij van de 4S minder lang mee gaat. Ik heb net even gekeken: iPhone 4S IOS 5.0.1 Gebruik: 3 uur, 53 min Standby: 12 uur, 54 min Batterij: 31% Benieuwd of dit redelijk normaal is .... (gebruik vooral mail, berichten, facebook en foto's maken)
|
|||
|
|||
iPhone 4 (iOS 5.0.1)
Gebruik: 4uur, 05minuten Stand-by: 2 dagen, 7 uur Batterij: 2% (Ik denk dat ik een record heb) |
|
||||
|
||||
4uur gebruik record
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je mooie iPhone Wallpapers! | Jochem | Jailbreak apps en thema's | 213 | 28-02-13 17:46 |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier een foto van jouw iPhone/iPod touch | iMario | Chat en geruchten | 18 | 30-05-09 23:45 |
Post hier jezelf mét je iPhone! | Tacha1987 | Chat en geruchten | 21 | 12-12-07 15:44 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|