De allereerste gehackte iphone van George Hotz discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor zover ik kan nagaan stond deze er nog niet op Is een interview met George Hotz die de allereerste iphone hardwarematig heeft geunlocked. Zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De allereerste gehackte iphone van George Hotz
Voor zover ik kan nagaan stond deze er nog niet op
Is een interview met George Hotz die de allereerste iphone hardwarematig heeft geunlocked. Zoals we inmiddels allemaal weten heeft hij ook later de 4.6 geounlock gemaakt en zijn eigen ipsf versie. YouTube - CNBC Interview with George Hotz, iPhone Hacker
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je haalt de 2 George's door elkaar, kijk maar eens hier:
George's BLOG Er staat: "Please notice, this is NOT Geohot (George Hotz) blog." Je bent dus niet de enige die deze vergissing maakt. |
|
||||
|
||||
Jij zet een link neer naar George Zhu en ik heb het echt over George Hotz hoor
Die heeft echt de ipsf hack en de 4.6 unlock gemaakt: dit is de link naar zijn ipsf blog On the iPhone: 1.1.3 Unlock and another 3.9 exploit en dit is de link naar zijn 4.6 unlock On the iPhone: 11246unlock, good enough for the prize
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 13-03-08 om 18:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn allereerste zelfgemaakte theme...lol | knuster | Archief | 4 | 30-10-08 15:57 |
registratie van gehackte iPhones | fvdeede | Archief | 2 | 28-06-08 11:14 |
Heeft Van Quickenborne gehackte iPhone? | Bomans | Chat en geruchten | 7 | 09-05-08 19:13 |
|
|