Oorlog in developmentland? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een beetje in iPlus gedoken en kwam op de iPlus website de volgende link tegen: Why Zibri Rulz Ik vind deze anti Zibri ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oorlog in developmentland?
Ik ben een beetje in iPlus gedoken en kwam op de iPlus website de volgende link tegen:
Why Zibri Rulz Ik vind deze anti Zibri blog veel te ver gaan! De mensen van iPlus zitten erachter. De blog is dus niet van Zibri. Lees en huiver! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat inderdaad wel erg ver. Het wordt er voor de leek overigens ook niet echt transparanter op zeg maar
|
|
||||
|
||||
Moet er wel om lachen. Je kunt er één ding van zeggen en dat is dat iedereen erg scherp is en bovenop de volgende unlocks zit.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Vind m ook wel grappig
|
|
||||
|
||||
Zolang het bij humor blijft... (vind het wel grappig)
|
|
|||
|
|||
zigheilzibri....
niet zo grappig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|