dat was er vroeger op mijn school niet discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) http://duggmirror.com/apple/Look_at_..._img_6671s.jpg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dat was er vroeger op mijn school niet
Laatst gewijzigd door truckdiver; 05-03-08 om 10:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind topics met alleen een link als openingspost niet zo eigenlijk Ik zie het wel vaker gebeuren, ik klik er niet op, ik weet niet naar welke site het linkt, etc. Kun je niet wat info copy/pasten zodat we in ieder geval weten waar het om gaat?
|
|
||||
|
||||
heb fotootje erbij gezet
|
|
|||
|
|||
wow
ik heb al een zondebok gevonden |
|
||||
|
||||
Dat heet een fruitschool.
|
|||
|
|||
een school met verstand, dat zie ik wel
|
||||
|
||||
Sommigen hebben een rood appeltje
|
|
|||
|
|||
hoax
volgens mij ben je hier echt het lulletje van de klas als er geen appeltje op de achterkant van je monitor prijkt... Bijna iedereen heeft ook gewoon een Pro, zal vast wel een grafische opleiding o.i.d. zijn
|
||||
|
||||
Naaah zoon universiteit waar je zoon ding bij de veel te dure opleiding krijgt... Only in America... Niet dat ik er niet een wil
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Heeft die ene kerel linksbeneden (gele tshirt) nu een Air?
|
||||
|
||||
net zoals je hier een eastpack moet hebben, of uhh... nouja, een iPod
|
|
||||
|
||||
hmm hmm een klein beetje overdreven ...
|
|
||||
|
||||
Fanatiek, msh een conferentie?
|
|
|||
|
|||
Onze school heeft sinds 2 jaar ook allemaal mac's, opzich wel aardig.
|
|
||||
|
||||
De Microsoft developers opleiding volgens mij
Ik vraag me trouwens af of de gewone macbook daar nu ineens een 'poor mans' macbook is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijd klopt niet meer? Een uur vroeger? | Lucky I | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 18:04 |
iTunes Connect denkt dat mijn app Universal is | Jelle Ages | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 24-06-10 18:05 |
Wi-Fi op school werkt niet. | mathijs666 | Wi-Fi | 10 | 23-03-09 15:57 |
Iphone 3G 8GB zwart - Unlock ging vroeger, nu niet meer | bobbieboy | Unlock [archief] | 1 | 13-03-09 23:32 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
|
|