Chat topic - Let's Talk about iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 Denk trouwens niet dat het net zo storm gaat lopen bij de Apple store als bij de introductie van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
voor iedereen die toch liever een iphone5 wil hebben; iPhone 5 wel uit in China - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
|
|
|||
|
|||
Denk ik ook alhoewel het wel eens kan zijn die 64Gb nie volledig zal weg raken want die zal echt wel duur zijn, ik denk zo'n 840-860 euro ofzo, is veel geld, mijn game pc weliswaar met windows 7 kost slechts 100 euro meer .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: zelf raak ik niet echt opgewonden van de iPhone4s...spraakbesturing zal ik niet gebruiken en de nieuwe hardware zat een half jaar geleden ook al in ander telefoons....Las net op tweakers een stukje over de nieuwe Nexus Prime van Google-Samsung...dat lijkt mij een interessante nieuwe opvolger voor mijn huidige iPhone... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee...strakke jeans draag ik al tijden niet meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhoneclub Chat Topic | iMario | Chat en geruchten | 426 | 29-07-10 12:14 |
Apple OS 4.0 Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 15 | 08-04-10 22:27 |
Apple Event Chat Topic | WDS001 | Archief | 124 | 29-01-10 08:38 |
|
|