Sinds kort Iphone bezitter discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ben ik dan, ik ben sinds kort Iphone bezitter. Dat vind ik in meerdere opzichten verfrissend. In eerste instantie omdat het de mooiste telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds kort Iphone bezitter
Hier ben ik dan, ik ben sinds kort Iphone bezitter. Dat vind ik in meerdere opzichten verfrissend. In eerste instantie omdat het de mooiste telefoon ever is, en ten tweede omdat ik meestal afdankertjes had. Kortom: ik ben een blij mens.
Nu ik deze ervaring heb opgedaan, kan ik niet wachten om andere Apple producten te gaan bekijken en eventueel aan te schaffen. Ik zal hier regelmatig verschijnen om geïnformeerd te raken en te blijven. See you! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom IMV, waar was je al die tijd
Weet waar je aan begonnen bent, Apples zijn nogal verslavend en de dokter schrijft ze niet voor niets voor: an Apple a day... |
|
|||
|
|||
Haha MCNO, het lijkt me de beste tip om bij de dokter weg te kunnen blijven. Bedankt daarvoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad geeft geen vullend beeld sinds kort op tv | antwangeurts | iPad algemeen | 22 | 30-05-13 20:52 |
Iphone 5: sinds kort horen bellers mij nauwelijks | Zoef123 | iPhone algemeen | 8 | 23-12-12 19:36 |
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen | xl3igplayer | Wi-Fi | 8 | 25-06-12 23:18 |
geen bereik binnenshuis (sinds kort) | mijnals | iPhone algemeen | 4 | 04-10-10 23:30 |
|
|