Ook maar even voorstellen dan discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn naam is Jan Rutgers Mijn leeftijd 72 jaar Mijn woonplaats Oentsjerk gem. Tytsjerksteradiel Fryslân. Ben pensionada en dat is hard werken kan ik je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook maar even voorstellen dan
Mijn naam is Jan Rutgers
Mijn leeftijd 72 jaar Mijn woonplaats Oentsjerk gem. Tytsjerksteradiel Fryslân. Ben pensionada en dat is hard werken kan ik je verklappen. Ben liever eerlijk dan beleefd. Gebruik zowel iPad als iPhone evenals mijn famke (is mijn echtgenote), we zijn dus nog redelijk cool en bij de tijd. De pokemongekte, die laten we maar aan ons voorbij gaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom dan maar, ik persoonlijk heb hier al veel opgepikt over van alles en nog wat....je bent inderdaad nooit te oud om iets te leren.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ook even voorstellen. | Iwalk | Stel jezelf voor | 3 | 16-04-15 14:52 |
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album | Berdientje01 | Muziek, foto & video | 2 | 14-03-12 21:29 |
Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes. | Hayalet | iTunes | 0 | 22-12-11 23:24 |
Ook even voorstellen | rudolfi | Archief | 2 | 02-10-08 23:34 |
|
|