//

code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album

code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik heb een Iphone 4S. Ik had een nieuw foto album aangemaakt om daar wat prive foto´s in te zetten. Dit lukte ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-12, 11:59
Berdientje01 Berdientje01 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album

Hoi Allemaal,

Ik heb een Iphone 4S.

Ik had een nieuw foto album aangemaakt om daar wat prive foto´s in te zetten. Dit lukte ook wel, maar als ik de foto´s in mn nieuwe album zet, en ze wil wissen uit de film rol, dan wist die de foto ook meteen uit mn nieuwe album.

Weet iemand hoe dat kan of hoe ik dan kan veranderen?

En is het mogelijk om een code op een foto album te zetten??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-12, 20:22
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Op de iPad gebruik ik de filmrol alleen als tijdelijke foto map door dit gedoe. Volgens mij kan het ook niet anders. Het is altijd " verwijder overal" . Mijn foto's zet ik veilig in de PhotomgrPro app maar er zijn veel meer apps in de Store, ook met mappen waar je een code op kunt zetten. Ik heb daar alleen geen ervaring mee.
  #3  
Oud 14-03-12, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berdientje01 Bekijk bericht

Ik had een nieuw foto album aangemaakt om daar wat prive foto´s in te zetten. Dit lukte ook wel, maar als ik de foto´s in mn nieuwe album zet, en ze wil wissen uit de film rol, dan wist die de foto ook meteen uit mn nieuwe album.
Albums zijn geen échte albums De foto's in de "albums" zijn verwijzingen naar foto's in de filmrol.

Verwijder je een foto uit de filmrol dan verwijder je ook de overeenkomstige verwijzing in het "album".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: film rol blijft leeg. foto's niet bewaard jerrycan Muziek, foto & video 2 24-05-11 21:01
Windows: Album niet herkend als 1 album Maurice013 iTunes 12 10-03-11 12:41
Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol damnet Muziek, foto & video 3 04-03-11 17:55
Foto: Foto album S¡mon Muziek, foto & video 3 28-06-09 20:00
Foto album app maftijs iPhone Apps 0 27-05-09 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.