Hoeveel mannen/vrouwen gebruiken de iPhone ? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrouw....31 jaar jong Zie dat we wat Iphone betreft in de minderheid zijn ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vrouw....31 jaar jong
Zie dat we wat Iphone betreft in de minderheid zijn ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi, heet Andre, woon in Almere. Heb nu 2 weken een 3GS en ben laaiend. Pracht product.
|
|
|||
|
|||
man 30 jaar.
|
|
|||
|
|||
hier ben ik vrouw 28
|
|
|||
|
|||
Vrouw
|
|
|||
|
|||
Nog steeds jawel een vrouw van 24 jaar zomers jong. Heb me eerste Iphone nu maar me 2de product op apple gebied binnenkort komt er ook een macbook pro bij ipv windhoos xp en vista,
jammer van de aantal vrouwen hier maar des te leuker om de kennis van de mannen hiero |
|
|||
|
|||
Man, Almere 32 jaar jong haha en trotse gebruiker van de Iphone... En sinds kort Pingen met iPhone gebruikers ;-)
|
|
|||
|
|||
Vrouw, Katleen 46 jaar. Het is mijn eerste Iphone en moet nog veel leren.
|
|
||||
|
||||
Man, 43 jaar en al ruim een jaar in bezit van een 3G 16GB zonder simlock en sinds kort voorzien van een jailbreak
|
||||
|
||||
Hoeveel???
Er van uitgaande dat iedereen op dit forum een iPhone hebben dan zie onderstaande: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS Statistics Threads: 36,590, Posts: 331,694, Members: 57,113, Active Members: 41,857 . |
|
||||
|
||||
Man, 32, IPhone-loos
Heb een Omnia aangepast / aangevuld met veel apps van SPB....tja, lijkt ie er in ieder geval een beetje op. Ben er blij mee, maar het is en zal nooit een IPhone worden. Iemand die wil ruilen ???? Nouja, ik heb i.i.g. al aardig wat gelezen waar ik wat aan heb, sinds vanmiddag ook mezelf aangesloten bij the club.... |
|
||||
|
||||
Vrouw / 45 jaar jong
|
|
|||
|
|||
jongetje van 13
|
|
|||
|
|||
meissie van 22.
Hmmm... had niet verwacht dat er veel meer mannen zijn met een iPhone dan vrouwen. |
|
|||
|
|||
meisje van bijna 20
ben aan het rondkijken voor een iphone heb nu al een hele tijd de samsung omnia, maar het is niet hetzelfde als de iphone... |
|
|||
|
|||
vrouw want ik heb twee extra ophogingen 43 jaar
|
|
|||
|
|||
Man, 25 jaar..
|
|
||||
|
||||
ben een man 26 winters jong en happy
|
|
||||
|
||||
Man van 28! En na 1,5 jaar nog steeds enthousiast over de iPhone. Ondanks de haarscheurtjes.
|
|
||||
|
||||
Jongetje, 40jr, eerst 3G en nu 3GS
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor de echte mannen... | whosnext | Chat en geruchten | 17 | 17-01-09 22:14 |
|
|