Hoeveel mannen/vrouwen gebruiken de iPhone ? discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 De poll klopt niet, je kan beter vragen hoeveel mannen/vrouwen gebruiken de iPhone en kijken op iPhoneclub.nl. Ik denk namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een heleboel vrouwelijke collega's en vriendinnen van mij hebben een iPhone en ik maak reklame voor de iPhoneclub maar ze zijn niet echt geinteresseerd en vragen bv dingen aan mij LOL Eerlijk gezegd zijn er een aantal waarvan ik in de verste verte nooit verwacht had dat ze een iPhone zouden willen hebben en nu ermee mailen, internetten, spelletjes en apps downloaden dat het een lieve lust is. Echt cool
|
|
|
|||
|
|||
Man En net de trotse eigenaar van een iphone 4
|
|
|||
|
|||
Male 19 ;D
|
|
|||
|
|||
Gozer 28
|
|
|||
|
|||
Ik heb m besteld
Vrouw |
|
|||
|
|||
man, 24...!
|
|
|||
|
|||
Hier nog een dame met 3gs wit 16g toppie die iPhone
|
|
|||
|
|||
Vrouw (26), en meer verstand van gadgets/techniek dan de mannen die ik ken
|
|
|||
|
|||
Ik ben een vrouw iphone 4 ennnnnnn ook heftig aanwezig hier op het cluppie van de iphone hahahaha dusssssssss een pluspuntje wel toch
|
|
|||
|
|||
Ik ben een man
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe wil je een enquete houden over mensen die de enquete niet eens zullen invullen volgens hem. Maar dan nog! Je gaat toch geen enquete houden met "en" in de vraag? hoe wil je een onderscheid maken tussen de antwoorden. Better luck next time |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4g
En ik ben een meisje van 15 Laatst gewijzigd door Charliee; 21-10-10 om 00:46. |
|
|||
|
|||
Vrouw, iPhone 4 en sinds kort heeft mijn man mijn oude 3G.
|
|
|||
|
|||
Mannetje 10jaar Groetjes otieboy
|
|
|||
|
|||
Vrouw van 45.
Geweldig, Apple produkten! |
|
|||
|
|||
Ik ben een heel volwassen meisje van 18 met een iphone
|
|
|||
|
|||
Vrouw 31 jaar 3GS
|
|
||||
|
||||
Man 20jaar! Sinds 11September2010 een Iphone 3Gs bezitter...
Maar het vrouwtje houd zich ook graag bezig met mijn iphone! Dus niet enkel een mannespeeltje Laatst gewijzigd door DeLoreanDMC; 04-04-11 om 01:48. Reden: Tekst bijgevoegd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor de echte mannen... | whosnext | Chat en geruchten | 17 | 17-01-09 22:14 |
|
|