//

djay

djay discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu opeens toch problemen mee sinds ios 5. Als ik de muziek laat afspelen naar mijn apple tv 2 via Wi-Fi dan hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 15:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard djay

Ik heb nu opeens toch problemen mee sinds ios 5.

Als ik de muziek laat afspelen naar mijn apple tv 2 via Wi-Fi dan hoor ik soort van hapering (lag) in de songs ppffff, zeer irritant, ervoor kon ik dat via Wi-Fi perfect afspelen zonder hapering ofzo in.

De vraag is; ligt het aan de makers van de app die ook naar ios 5 hebben geupdated of ligt het aan ios 5 van apple zelf ofzo?

Anders stuur ik eens naar die gasten van djay een mailke of ze dat willen nagaan?

Ik ga subiet wel eens testen met de mirroring uit en synchroon uit, eens zien wat dat geeft dan want zo deed ik dat natuurlijk ervoor voor ios 5. (uiteraard wel de muziek zo naar mijn surround systeem,icoontje van apple tv aangeduid).

Update; mja, zo heb ik dus geen probleem, als ik het beeld moet doorgeven (synchroon aanzet) dan ist omzeep en werkt het niet perfect zoals het moet zijn, beetje jammer, je kan dan mirroring gebruiken maar tspel heeft last van lag enz....zelfs bij muziek via Wi-Fi streamen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 19:05
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Even een vraagje. Kan je op Djay muziek uit Spotify gebruiken?
  #3  
Oud 04-12-11, 21:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterPastoor Bekijk bericht
Even een vraagje. Kan je op Djay muziek uit Spotify gebruiken?
Neeje, anders zou ik me spotify meteen aanschaffen .
Nu niet, ik gebruik 9/10 keer altijd djay om mijne muziek op iPhone en ipad af te spelen en gebruik dan shuffle, zet de tijd in en gebruik automix enz....zalige app he .

Maar helaas, spotify gaat niet, toch niet dat ik weet dusja, vanaf dat zo zou zijn of de 1ste die daarmee afkomt ofzo schaf ik me meteen aan se .
Streamen doe ik wel niet, zuipt teveel data, ik zou eerst thuis downloaden via Wi-Fi ofzo en dan offline laten afspelen, zo ben je geene data kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dJay pre-cueing Jeroen0704 iPhone Apps 0 11-05-11 15:14
Djay op iPod Touch 2G ? otieboy iPhone Apps 2 17-04-11 14:04
Djay app werkend krijgen MichaelJ iPhone Apps 0 23-06-10 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.