Djay app werkend krijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb tenet Djay app gekocht vanuit de App Store. Dit is een programma waarmee je je muziek kan laten afspelen op je MAC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Djay app werkend krijgen
Hallo,
Ik heb tenet Djay app gekocht vanuit de App Store. Dit is een programma waarmee je je muziek kan laten afspelen op je MAC waar dan ook het programma Djay op moet staan. Door middel van een draadloos netwerk maken de app op me iPhone en op me MAC verbinding en herkennen ze elkaar. Dit werkt echt super alleen zit ik nu met een probleem. Ik heb momenteel geen Wi-Fi en wil toch gewoon de app besturen. Ik wil nu graag een computer-to-computer network opzetten via Aiport --> create network(maak netwerk). Ik heb gelezen dat dit gewoon kan dus zou moeten werken. Als ik dit op mijn MAC doe dan duurt het echt super lang en krijg ik maar geen netwerk aangemaakt. Iemand ervaring, zo niet zou iemand op zijn MAC is gewoon een netwerk willen aanmaken en misschien doe ik wel iets fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
djay, mac, network |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen | jvdommelen | Jailbreak | 4 | 30-07-10 11:49 |
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen | pdewildt | Archief | 1 | 15-05-10 19:31 |
Navigon(3.0 apps) op 2.2.1 werkend krijgen? | borgqueenx | Archief | 2 | 22-06-09 15:03 |
Beste manier werkend te krijgen? | jerome2710 | Archief | 8 | 23-06-08 19:15 |
iPhone nog werkend te krijgen? | Tom Goedhart | Unlock [archief] | 13 | 26-11-07 16:28 |
|
|