Mail app onthoud de mail niet meer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Iemand enig idee. Mijn kennis heeft ook een ipad (1) en deze onthoud zijn mail niet meer. Ik heb gisteren even gekeken maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail app onthoud de mail niet meer
Hallo allemaal,
Iemand enig idee. Mijn kennis heeft ook een ipad (1) en deze onthoud zijn mail niet meer. Ik heb gisteren even gekeken maar hij heeft naar mijn inziens de instellingen hetzelfde staan als ik. Hij haalt de mail normaal binnen, ik kan de app dan afsluiten en opstarten en dan is de mail normaal aanwezig. Alleen als weí een uur of wat later kijken dan is de mail weer verdwenen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn. Grtz manfred |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app werkt niet meer goed | Coolie747 | Archief | 4 | 27-05-11 21:59 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
mail app werkt niet meer | gb84 | iPhone Apps | 16 | 30-08-08 03:49 |
Mail app start niet meer op na brick repair | kohrmanm | iPhone Apps | 1 | 03-05-08 09:43 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|