Meerdere werkschema's in 1agenda discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een klein team van mensen (2-4) voor wie ik werkschemas opstel. Hoe is het mogelijk dat ik in 1 programma voor deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere werkschema's in 1agenda
Hallo
Ik heb een klein team van mensen (2-4) voor wie ik werkschemas opstel. Hoe is het mogelijk dat ik in 1 programma voor deze mensen een schema maak en dat zij elke hun eigen schema toekrijgen op iphone, ipod, ipad? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Meerdere agenda's (in jouw account) waarvan je er met ieder lid 1 (andere) deelt?
|
|||
|
|||
Ik maak een schema op mijn agenda waar meerdere personen opstaan. Als ik op synchroniseer of dergelijke druk krijgt iedereen zijn eigen schema toe...
Bv Pers1 maandag 10-18u, dinsdag vrij, woensdag,10-15u,... Pers2 maandag vrij, dinsdag 10-18u,.... Pers3, maandag 13u-18u,..... ...... Tot nu toe heb ik steeds de agendas via excel gemaakt en doorgemaild maar zou het anders willen zien... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere accounts | BluePress | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 03:31 |
Meerdere agenda's | gvanrijn | iPad algemeen | 18 | 03-02-11 14:51 |
Meerdere backgrounds? | Rotje333 | iPhone algemeen | 0 | 28-02-10 13:46 |
Windows: meerdere pc's | Mug | iTunes | 5 | 30-01-10 22:58 |
Alle iDevices: Meerdere reserverkopieen | Kajmera | Jailbreak | 2 | 15-10-09 00:35 |
|
|