kan niet meer printen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar io5 en van de app HPprinter is nu Home&biz kan ik nietmeer met de ipad of iphone bestanden printen met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer printen
Na de update naar io5 en van de app HPprinter is nu Home&biz kan ik nietmeer met de ipad of iphone bestanden printen met de officejet j6410 en van tevoren ging het perfect over wiffi.
ik zie de printer wel staan in de App maar als ik op print druk gebeurt er niets. Zou daar een oplossing voor zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nieuwe print app gekocht en deze doet het ook niet, PrintCentral.
Zie wel de wiffi hp officejet printer maar print nog niets af. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|