app sluit af na openen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, klein probleempke met Ipad 2 versie 5.0 volgende probleem doet zich voor: bij het openen van de app contacten (standaard app) sluit deze direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app sluit af na openen
Dag,
klein probleempke met Ipad 2 versie 5.0 volgende probleem doet zich voor: bij het openen van de app contacten (standaard app) sluit deze direct na openen terug af bij het openen van instellingen en ik ga dan naar email, contacten en agenda's, sluit deze de instellingen gewoon af. heeft iemand hier een gedacht van? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een harde reset
|
|||
|
|||
heb ik al geprobeerd,
apps afsluiten, harde reset herstel alle instellingen Mvg Bert |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook.Inmiddels nog een update gedaan 5.0.1 maar dat helpt niets.
Als je Maps opent, en dan op de locatie klikt voor bijvoorbeeld streetview valt die gelijk weer naar het homescherm. |
|
|||
|
|||
Als ik op instellingen,email, contacten en agenda klikt gaat deze meteen naar het begins herm. Wie heeft een oplossing?
Ik ben een ipad2 gebruikster |
|
|||
|
|||
hier nog iemand met ook alle problemen.. wat kan ik er tegen doen.. ik word er namelijk heel saggo van..
|
|
|||
|
|||
Agenda app sluit direct af
idem als probleem hieronder. agenda-app knalt er direct uit na openen.
harde reset geeft geen oplossing. heeft iemand een suggestie? groeten Feu |
|
|||
|
|||
Hallo hier ook iemand met zelfde probleem.
Heb met apple gebeld en zij vertelde me om via itunes een restart te doen. Heeft ook niet geholpen, ga weer met apple bellen zal jullie op de hoogte houden groet. |
|
|||
|
|||
Hi,
Inmiddels is het opgelost. Heb de ip aan de stroom gelegd en afgesloten. Smorgen was het probleem verdwenen. Groeten feu. |
|
|||
|
|||
app
ik heb er ook last van
en als ik den naar app store ga en donload een willekeurige app dan doen ze het weer ra ra |
|
|||
|
|||
Probeer totale reset, is bij mij gelukt en nu werkt het weer.
Let wel op dat je een reservekopie maakt. |
|
||||
|
||||
morgen mensen
ik heb het met app berichten probleem ik open berichten geen probleem klik op willekeurig pers sluit ie af ? iemand de oplossing hier voor gevonden ?? zelf al geprobeerd herstel instellingen herstel via itune heb ff gedaan toen weer zelfte probleem alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier al een goed werkende oplossing voor? Ik kan door dit probleem geen foto of wat dan ook van mijn Ipad naar een mailadres sturen wat ik zelf kies, ik word eruit gegooid. Kan niet in mijn contacten, wordt eruit gegooid en bij instellingen kan ik niets doen bij e-mail, contacten en agenda's. Baal er wel van.
groetjes, Petra |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf opgelost, tenminste daar lijkt het tot nu toe op, maar het is wel een gedoe.
Ik heb mijn hele account gewist en alle instellingen gewist. Ik heb wel een reservekopie gemaakt in Icloud, maar toen ik de apps terugzette was het probleem er weer. Ik had niet veel dure apps, dus ik heb de reserve kopie niet teruggezet (na nog een keer alles wissen). (wanneer je veel geld hebt uitgegeven aan apps is dit dus geen optie, begrijp ik). Ik heb nu een aantal apps gewoon via de appstore teruggezet (tnt alleen gratis). Telkens wanneer ik een app toevoeg, kijk ik of alles nog werkt. Het zit gewoon ergens in een app, daar ben ik van overtuigd. Ik had ook een hotmail adres voor mijn apple account, daar heb ik nu een yahoo adres voor in de plaats gezet omdat ik ergens heb gelezen dat apple en hotmail niet goed samen gaan. al met al een heel gedoe en niet echt gebruiksvriendelijk. Heb ik overigens al wel met meer, kleine, dingen. Ben nog niet een echte applefan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Elke app die crasht produceert een Crash Report. De Crash Reports staan in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data Waarom gaan we daar niet eens kijken om te zien wat de reden van die crashes zijn. Die Crash Reports zijn vrij uitvoerig. Ik geef toe dat een "Hard Reset", "Herstel" en andere "Trial-and-Error" trukjes best gezellig zijn maar je komt er zelden mee tot te kern van het probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb ff gekeken bij diagonose & gebruik en raad eens op m'n ipad staan er echt duizenden melding met low memory ik heb stuur naar apple aangezet en hoop fat ze er in de volgende ios iets aan doen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sluit direct af na openen. | mrsamyboy | Jailbreak apps en thema's | 9 | 09-12-11 15:05 |
Autoweek HD app sluit steeds af | karterke | iPad algemeen | 15 | 07-12-10 21:10 |
app opent en sluit weer gelijk??? | madrettor | Archief | 1 | 20-11-09 19:48 |
App store sluit direct af?? | friday | Archief | 1 | 11-07-09 20:41 |
Elke app. sluit direct! | basboy | Jailbreak apps en thema's | 11 | 08-07-09 23:27 |
|
|