//

Autoweek HD app sluit steeds af

Autoweek HD app sluit steeds af discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maand of 2 geleden heb ik de autoweek hd app geinstalleerd en deze werkte perfect op mijn ipad. De proefversie had ik uitgelezen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-10, 02:46
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard Autoweek HD app sluit steeds af

Een maand of 2 geleden heb ik de autoweek hd app geinstalleerd en deze werkte perfect op mijn ipad. De proefversie had ik uitgelezen en wou een nieuwe editie van het tijdschrift aankopen. Alles verloopt vlot, ik geef mijn paswoord in en plots sluit deze app af naar het ipad beginscherm. Dit heb ik elke keer, ik kan dus geen extra edities aankopen. Ik heb gemaild naar hun support en ze wisten me te zeggen dat nog niemand over dit probleem heeft geklaagd. Ze vroegen mijn ipad gegevens en besturingssysteem. Dit was nog voor de nieuwe versie 4.2 was uitgekomen. Nadien heb ik er niets meer van gehoord en het enige wat ze me konden zeggen, was dat ik de enige was met dit probleem. Ik heb een volledige reset gedaan, alles verwijderd, niets helpt. Nu heb ik de netwerkinstellingen en alle instellingen gereset, niets. Steeds sluit deze app af na het ingeven van mijn paswoord en emailadres.
Is mijn Ipad stuk? Fout in het geheugen? Ik weet me geen raad meer tenzij hem in herstelling sturen voor zo'n app-fout. Ik heb dit probleem met geen andere applicatie...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 03:03
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Heb je iOS 4.2.1 op je iPad staan?
En hoe heb je een reset gedaan? Soms kan het helpen je iPad even helemaal uit te zetten en je kan ook proberen om de Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt te houden totdat je het Apple logo op je scherm krijgt.
Instellingen had je dus al herstelt via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel.
Anders de App helemaal verwijderen, iPad even uit zetten en dan de App weer opnieuw installeren.
Als het alleen die ene App is die problemen geeft lijkt het me sterk dat het aan de iPad ligt.
  #3  
Oud 07-12-10, 13:54
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Ja ik heb die versie op mijn ipad staan. Ik zal je raad opvolgen en laat iets weten!
  #4  
Oud 07-12-10, 14:27
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Zo, alles gedaan zoals je zei en het werkt nog steeds niet.

Ik heb er een kort filmpje van gemaakt zodat het probleem mss wat duidelijker overkomt. Ook heb ik net dit filmpje doorgestuurd naar Autoweek-support alsook de mogelijke oplossingen die ik heb geprobeerd.

YouTube - App probleem
  #5  
Oud 07-12-10, 14:38
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Ja vreemd, dan zou ik het ook niet meer weten, als de andere Apps het allemaal goed doen verder, dan ligt het echt aan de Autoweek App dus moeten zij een oplossing vinden denk ik.
  #6  
Oud 07-12-10, 14:47
kroezeder kroezeder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: gaat je niets aan
Berichten: 11
Standaard

hier idem probleem !!!!

gr eric
  #7  
Oud 07-12-10, 14:55
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Met dezelfde App van Autoweek? Dan is het helemaal duidelijk dat het aan die App ligt, dus zou ik nog maar eens bij ze gaan klagen
  #8  
Oud 07-12-10, 15:27
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kroezeder Bekijk bericht
hier idem probleem !!!!

gr eric
Aha, goed! Kan je dan ook een e-mail sturen naar: c.nijenhuis@sanoma-uitgevers.nl en geef een korte omschrijving van je probleem. Je kan altijd een verwijzing doen naar mij.

Zo weten ze dat ik niet alleen dit probleem heb. Hopelijk zijn er nog mensen die dit probleem hebben. Ik veronderstel dat Autoweek zich niet goed bewust is van het probleem door de weinige support van klanten dus hoe meer Ipad-gebruikers dit probleem erkennen, des te beter voor ons dat ze het probleem zo snel mogelijk gaan oplossen.
  #9  
Oud 07-12-10, 15:31
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
Met dezelfde App van Autoweek? Dan is het helemaal duidelijk dat het aan die App ligt, dus zou ik nog maar eens bij ze gaan klagen
Idd, kan jij mss dit eens proberen? De applicatie is gratis met 1 testversie. Soms is het al voldoende om gewoon in de kiosk aan te melden en dan kan de app ook al afsluiten. Zoniet... jah dan moet je voor 2,39€ een tijdschrift eens aankopen, indien je een autoliefhebber bent . Dan kan het goed zijn dat de app dan ineens afsluit.
  #10  
Oud 07-12-10, 18:46
kroezeder kroezeder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: gaat je niets aan
Berichten: 11
Standaard

Beste Eric,

Dit is inderdaad erg vervelend. En je bent niet de eerste die het probleem heeft gemeld.
Sinds de update van Apple OS naar OS 4.2 is onze app instabiel geworden in veel gevallen. Vandaar dat wij een update hebben ingediend bij Apple die spoedig beschikbaar zal zijn.
De editie zelf kun je kosteloos nog een keer downloaden via de kiosk zodra de app geupdate is. Apple herinnert zich namelijk je aanschaf via de app, daardoor kun je 'm nogmaals downloaden.
Dit is overigens niet meer mogelijk als je de app opnieuw installeert.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd.

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,


Carolina Nijenhuis
Jr. Productmanager Automotive online

AutoWeek.nl: Nieuwe auto's, occasions, autotests en autonieuws
GroenOpWeg.nl | Nieuws over zuiniger en schoner autorijden
Actie-aanbiedingen | Actieauto.nl
  #11  
Oud 07-12-10, 18:48
kroezeder kroezeder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: gaat je niets aan
Berichten: 11
Standaard

hierbij een reactie van autoweek.

ben er nog niet klaar mee want kan me voorstellen dat mensen de app opnieuw hebben geinstalleerd.

helaas ben je dan je mag kwijt en weer dokken.
nou daar ben ik het nie mee eens
dus die mail is ook onderweg na ze

wordt vervolgt

gr eric
  #12  
Oud 07-12-10, 19:16
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Eindelijk een antwoord met een oplossing. 2 weken geleden zei ze Carolina me nog dat ik de enige ben met dit probleem. Ze hebben alvast niet geantwoord op mijn mail van deze middag. Nou goed, het wordt opgelost en dat is voor mij het belangrijste. Bedankt Eric voor je reacties!
  #13  
Oud 07-12-10, 20:03
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

De update staat in de appstore en het werkt! Bedankt Autoweek!
  #14  
Oud 07-12-10, 20:22
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Verdorie ik ben te snel geweest met mijn reactie... Het downloaden gaat perfect en als ik het wil installeren zegt ie "an unknown error has occured"... Toch nog niet in orde dus.
  #15  
Oud 07-12-10, 20:40
karterke karterke is offline
• iOS 6.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 39
Standaard

Het is opgelost, de app moet eerst volledig verwijderd worden en dan herinstalleren vanuit de appstore. Dan terug de editie downloaden en de installatie verloopt vlot.
  #16  
Oud 07-12-10, 21:10
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Yep, inderdaad. Ik had in de oude versie een editie gekocht, maar die knalde eruit. Net de update gedownloaded en hij installeerde zelf de verloren gegaan editie.
Ik moet zeggen: ziet er top uit! Zoals een magazine voor ipad moet zijn.
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod app op 3gs sluit steeds na opstarten MBB iPhone Apps 0 23-07-10 15:16
cydia sluit steeds af Cherrim Jailbreak apps en thema's 1 08-05-09 19:57
iPhone phone.app sluit steeds af na update - downgrade isanderr0 Archief 3 31-01-08 19:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.