File Explorer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een file Explorer die ik op de iPAD kan installeren en waarmee ik via mijn wifi-netwerk mappen/bestanden op mijn PC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
File Explorer
Ik ben op zoek naar een file Explorer die ik op de iPAD kan installeren en waarmee ik via mijn Wi-Fi-netwerk mappen/bestanden op mijn PC kan bekijken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ezShare, bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Zijn de apps iFile en FileBrowser ook geschikt om bestanden van de PC op de IPAD te bekijken?
|
|
||||
|
||||
Er is geen jailbreak voor de iPad 2 met iOS 5.0, dus je gaat niet veel zinnigs zien...
|
|||
|
|||
Log me in?
|
|
||||
|
||||
Ik zie nu dat ik je vraag mogelijk fout begrijp...
Wil je vanaf je iPad bestanden die op je PC staan bekijken? of Wil je vanaf je PC bestanden die op je iPad staan bekijken? |
|
|||
|
|||
Ik wil vanaf iPad bestanden die op mijn PC staan bekijken.
|
|
|||
|
|||
Teamviewer, splashtop remote, etcetera zullen doen wat je wilt gok ik?
|
|
|||
|
|||
Dank je voor de genoemde mogelijkheden om vanaf mijn iPad bestanden op mijn PC te bekijken. TeamViewer werkt inderdaad goed, maar op de PC moet ook de TeamViewer server zijn geinstalleerd.
Is er geen mogelijkheid om de iPAD deel te maken van de Thuisgroep (zoals bij Windows) en zodoende bestanden te delen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een free-app met zo'n mogelijkheid om bestanden op je PC via de iPad te bekijken?
|
|
|||
|
|||
Als je in de App Store zoekt met het zoekbegrip "file sharing" kom je wel een paar gratis apps tegen. Die gratis apps zijn meestal heel erg beperkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Explorer | bommel41 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 31-10-11 13:34 |
file explorer ! | tobe66 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-11 18:25 |
Windowsgebruiker Explorer of Safari | Mootjuh | Chat en geruchten | 12 | 24-09-09 17:50 |
Windows: explorer.exe crash | adam1411 | iTunes | 1 | 12-09-09 16:31 |
|
|