iPad gebruiken als remote voor Mac mini discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou de iPad graag gebruiken als toetsenbord en trackpad voor de Mac mini. Nu heb ik air mouse pro en rowmote pro gevonden als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad gebruiken als remote voor Mac mini
Ik zou de iPad graag gebruiken als toetsenbord en trackpad voor de Mac mini. Nu heb ik air mouse pro en rowmote pro gevonden als app die ik hiervoor kan gebruiken. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik begrijp dat je ook een programmaatje op de Macmini moet installeren. Kan dit zo gebeuren dat dit programmaatje automatisch wordt opgestart bij het aanzetten van de Macmini? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als remote gebruiken voor ipad | Kaasschaaf | iPad Apps | 11 | 24-03-13 23:49 |
Iphone als remote voor films iPad | Arwiertz | iPad algemeen | 2 | 30-06-11 13:23 |
Iphone 4 gebruiken als externe gps ontvanger voor ipad?? | maximvdh | iPad Apps | 1 | 29-01-11 14:23 |
Met Ipad op Safari van Mac Mini | Jz86 | iPad Apps | 3 | 07-01-11 18:00 |
iPad verbinden met Mac Mini | Christiaan94 | iPad algemeen | 4 | 17-08-10 22:35 |
|
|