Air video werkt niet meer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden air video op mijn ipad geinstalleerd en dat werkte prima. Ik kon films die op mijn computer stonden op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Air video werkt niet meer
Ik heb een tijdje geleden air video op mijn ipad geinstalleerd en dat werkte prima. Ik kon films die op mijn computer stonden op mijn ipad bekijken. Ik heb eergisteren een update van airvideo gekregen en nu kan ik geen verbinding meer krijgen met de server. Ik zie nu ook een melding als ' enter server pin' en ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Air video
Dat probleem had ik ook. Ik heb dat opgelost door de serverinstellingen van de pc op de Ipad handmatig in te voeren.
Ik heb (opnieuw) verbinding gemaakt met mijn pc door het Ip-adres van mijn pc als serveradres in te voeren. Toen was het probleem opgelost. Wellicht ten overvloede: je IP-adres kun je verkrijgen via: start - uitvoeren - cmd - ipconfig Ik hoop dat je dit voldoende informatie geeft. Groet, Frank. |
|
|||
|
|||
Fijn bedankt. Zal het proberen.
|
|
||||
|
||||
Bij mij heeft dit niet gewerkt helaas
|
|||
|
|||
open op je computer Airvideo ga naar Preferences open dan remote en daar staat je Server Pin. Ga naar Airvideo op je iPad en klik op het plustekentje en voer daar je ServerPin in.
|
|
|||
|
|||
Excuses, maar met Air Video bedoelen jullie Air Playit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok ik hoopte dat iemand daar ook ervaringen meehad...werkt op zich goed maar op vanaf mijn ipad " ziet de app" soms niet de videos op mijn externe hard disks en soms ook weer wel. Maar ok zal zoeken of hierover elders gesproken wordt.
Dank voor je reactie! |
|
|||
|
|||
Air video vind je alleen in de appstore op je iPad. Daar staat ook het adres van de site voor het downloaden van de app voor op je windows.
|
|
|||
|
|||
Ok ,ik zag het zojuist inderdaad. Hoop enkel dat ik met deze app niet tegen hetzelfde probleem oploop, maar ok laat ik het maar proberen.
|
|
|||
|
|||
Even oud topic op halen.
Nu vanaf Versie IOS 11 doet hij het ook niet meer, ontwikkelaar moet hem bijwerken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je Air Video Server HD geïnstalleerd ? Ook op de iPad ?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
air video, connectie, server, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: video werkt niet meer | Zevenberg | Muziek, foto & video | 0 | 04-12-10 00:59 |
Air video werkt niet (meer) | El Krono | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 22:45 |
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) | reprise3 | iPhone Apps | 2 | 11-04-10 11:49 |
Camcorder: Video opslaan werkt niet meer | zgorl | iPhone Apps | 1 | 27-02-10 11:26 |
Video kabel werkt niet meer na update | JasonEarl | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-10-09 22:31 |
|
|