Air video werkt niet (meer) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Met veel plezier keek ik mijn films (opgeslagen op mijn iMac) met Air Video via de iPad die via een VGA-connector was verbonden met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Air video werkt niet (meer)
Met veel plezier keek ik mijn films (opgeslagen op mijn iMac) met Air Video via de iPad die via een VGA-connector was verbonden met mijn TV. Helaas keek, want sinds een paar dagen werkt het niet meer :-((.
Er is niks in mijn instellingen veranderd? Zowel via het lokale netwerk als via pin krijg ik foutmeldingen. Iemand enig idee??? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties
|
|
|||
|
|||
air video met dreambox 800 HD werkt maar 5 seconde
Ik ben al dagen bezig om air video werkend te krijgen op mijn iphone en ipad
alle instellingen heb ik gedaan zoals beschreven Via mijn dreambox krijg ik 5 seconde beeld en daarna stopt het Heel af en toe doet hij het wat langer maar dan stopt het weer Iemand een idee hoe dit te op te lossen Ik heb alles al afgezocht op het forum maar kan de oplossing niet vinden |
Labels |
airvideo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported | Dylan7 | Muziek, foto & video | 0 | 15-12-10 01:28 |
Video: video werkt niet meer | Zevenberg | Muziek, foto & video | 0 | 04-12-10 00:59 |
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) | reprise3 | iPhone Apps | 2 | 11-04-10 11:49 |
Camcorder: Video opslaan werkt niet meer | zgorl | iPhone Apps | 1 | 27-02-10 11:26 |
Video kabel werkt niet meer na update | JasonEarl | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-10-09 22:31 |
|
|