whats app faalt discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit met een probleem. Bij what's app krijg ik de volgende foutmelding bij het veranderen van mijn status: ''Status update failed. you are ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
whats app faalt
hallo,
ik zit met een probleem. Bij what's app krijg ik de volgende foutmelding bij het veranderen van mijn status: ''Status update failed. you are not currently logged in''. Ook blijft er maar *connecting staan boven in me scherm als ik wil gaan chatten, terwijl ik gewoon 3g aan heb staan. heeft er iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit had ik ook, heb je het ook al geprobeerd over Wi-Fi? Uiteindelijk heb ik whatsapp er af gegooid en opnieuw op gezet.
De eerste keer daarna heb ik whatsapp over Wi-Fi laten "initialiseren" of hoe het ook heet. Nu doet hij het weer, ook over 3G. Wel merkwaardig. Edit: hij doet het niet! Er is iets mis bij whatsapp. Tot vorige week werkte het, nu ineens niet meer. Ik hoop niet dat het nooit meer werkt, dit is waardeloos. Gelukkig maar 79 cent weg. We zijn de enige niet, deze thread kan misschien dicht want dit is er al: https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post574784 Laatst gewijzigd door remundo7000; 01-10-10 om 18:25. |
|
|||
|
|||
kheb het geprobeert, whatsapp werkt nog steeds niet
Laatst gewijzigd door christiaan01; 02-10-10 om 12:14. |
|
|||
|
|||
bij mij ook niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt me gewoon een probleempje met de WhatsApp server. Heb hier overigens nergens last van.
|
|
|||
|
|||
ik krijg ook heel vaak geen connectie terwijl ik wel 3g en/of Wi-Fi heb. super irritant!
|
||||
|
||||
Whatsapp server zijn de laatste tijd erg instabiel via twitter kun je de status van de servers volgen. (Ook via de app zelf)
|
|
|||
|
|||
Ze lagen een tijd uit de server. Ik heb nu pingchat geïnstalleerd.
Deze ligt er ook af en toe uit wegens update oid. Werkt wel. Hetzelfde als wa. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik whats app/ping op mijn iphone? | sweetgirl | iPhone Apps | 42 | 07-04-11 11:04 |
whats app werkt langzaam met Wi-Fi | rijokide | Wi-Fi | 1 | 20-03-11 16:17 |
Whats app | netje74 | iPhone Apps | 11 | 08-02-11 13:20 |
Melding bij nieuw bericht Whats App | Ann1 | iPhone Apps | 2 | 04-01-11 17:36 |
Whats App Problemen met appstore.. | Westwood | iPhone Apps | 13 | 01-11-10 21:55 |
|
|