Whats app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij en mijn vriendin doet de whats app het niet. Hij probeert connectie te zoeken, maar krijgt geen verbinding. Hebben meer mensen hier last ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whats app
Bij mij en mijn vriendin doet de whats app het niet. Hij probeert connectie te zoeken, maar krijgt geen verbinding. Hebben meer mensen hier last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb er ook last van...
|
|
|||
|
|||
Server kan down zijn, maar hier werkt het gewoon nu
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet ie het inmiddels ook weer.
|
|
|||
|
|||
Bij mij deed hij het eerst wel, toen niet, toen weer wel en nu dus weer niet...
|
|
||||
|
||||
Hier loopt al een draadje over : https://forum.iculture.nl/f8/ap...-whatsapp.html
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iphone de app Whatsapp om te pingen laten we maar zeggen.
Nu werkt het in principe goed alleen verbreekt watsapp soms de verbinding. Dan krijg ik dus de berichten pas binnen zodra ik de app ook daadwerkelijk open. Dat is niet handig want dan vervangt het niet de functie van SMS. En dat is wel voor mij de bedoeling. Wie weet wat dat kan zijn? De instellingen staan goed. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ow.. dat wil ik ook eens proberen dan. ik heb gekeken in de app store maar nou weet ik niet welke ik moet downloaden.. Welke moet ik downloaden dan.. nog bedankt voor je reactie
|
|
||||
|
||||
Staat whatsapp ook aangeschakeld bij instellingen > notificaties?
Of whatsapp afsluiten in multitasking (dubbel klikken op de home button) en dan whatsapp ingedrukt houden en dan op het minnetje klikken. Of je kan ook een harde reset uitvoeren (home + power button ingedrukt houden tot het Apple teken in beeld komt). |
|
|||
|
|||
Ff een vraagje over whatsapp, net een iphone 4 gekocht. whatsapp geinstalleerd en hij blijft maar favorieten bij werken verder kan ik niks doen, tel werkt verder prima alleen w app doet het niet. Kheb verder alles geprobeerd opnieuw geinstalleerd etc.
Iemand tips... Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Pfff heb ook een probleem met WhatsApp
Wanneer ik deze open sluit die gelijk weer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik whats app/ping op mijn iphone? | sweetgirl | iPhone Apps | 42 | 07-04-11 11:04 |
whats app werkt langzaam met Wi-Fi | rijokide | Wi-Fi | 1 | 20-03-11 16:17 |
Melding bij nieuw bericht Whats App | Ann1 | iPhone Apps | 2 | 04-01-11 17:36 |
Whats App Problemen met appstore.. | Westwood | iPhone Apps | 13 | 01-11-10 21:55 |
whats app faalt | christiaan01 | iPhone Apps | 8 | 03-10-10 20:37 |
|
|