apple id discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ,ik ben nieuw en wilde graag iets weten. als ik iets wil downloaden via itune,dan wordt er om apple id gevraagd nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple id
hallo ,ik ben nieuw en wilde graag iets weten.
als ik iets wil downloaden via itune,dan wordt er om apple id gevraagd nu wil ik een account aanmaken maar er wordt dan om creditcard gevraagd, ik gebruik geen creditcard,hoe kan ik anders gratis app,downloaden zonder een account te hebben aangemaakt of is er een mogelijkheid zonder creditcard gegevens in te vullen een account aan te maken gr korganli |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij betalingsmethode kun je als het goed is kiezen voor; "geen creditkaart, niets" als betalingsmethode gebruiken.
Mocht dit niet het geval zijn, post dan even een screenshot met daarin wat jij zelf persoonlijk te zien krijgt.
|
||||
|
||||
Zoals al (veel) vaker hier op het forum gezegd: ja, dat kan.
|
||||
|
||||
Mijn vraag hierbij dan is, kan je dan wel gewoon een iTunes kaart opwaarderen en vervolgens betaalde apps aanschaffen?
|
|
|||
|
|||
Nou om dan toch dit soort ( vaak ) voorkomende vragen te vermijden hierbij een goed gedetailleerd handleiding:
Create an iTunes App Store account without a credit card Gewoon op het officiele pagina van Apple. Er staat ook dat Mac gebruikes niet via iTunes store maar via App Store moeten doen in principe maakt dit niks uit doen het op beiden ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oops mn excuses.
Ik zie nu pas dat er een link aan je post verbonden is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|