Glyphboard probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb een probleem met Glyphboard ( Glyphboard: webclip voor het invoegen van ASCII-tekens - iPhone - iPhoneclub.nl ). Voorheen kon ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Glyphboard probleem
Dag mensen,
Ik heb een probleem met Glyphboard (Glyphboard: webclip voor het invoegen van ASCII-tekens - iPhone - iPhoneclub.nl). Voorheen kon ik deze applicatie gewoon offline openen, maar sinds kort geeft hij dan de melding 'Kan Glyphboard niet openen / Glyphboard kan niet worden geopend, omdat er geen internetverbinding is.' Zijn er meer mensen met dit probleem? Ben benieuwd wat ik eraan kan doen, want het is een handige App, en vooral op een iPod is het handig als ik hem gewoon offline kan gebruiken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|