Melding bij nieuw bericht Whats App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer het toch even zo. Ik kom niet verder met andere discussies, daar heb ik al in gezocht. Heeft iemand een idee? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding bij nieuw bericht Whats App
Hallo, ik probeer het toch even zo. Ik kom niet verder met andere discussies, daar heb ik al in gezocht.
Heeft iemand een idee? Ik heb een Iphone 4 en heb Whatsapp. Sinds gisteren krijg ik geen melding meer als iemand mij een bericht stuurt, alleen als ik online ben, komt er wat binnen. Ik zie dus niet meer in het homescherm staan als ik berichten heb. En moet dus Whatsapp openen om te zien of iemand wat heeft gestuurd.. Hopelijk weet iemand de oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb t ook, en ook dat probleem met Pingchat!
|
|
||||
|
||||
Staat je push misschien uit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whats app | netje74 | iPhone Apps | 11 | 08-02-11 13:20 |
melding nieuw bericht | nikieja | Desktop-applicaties | 1 | 08-01-11 12:12 |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? | snipje | iPhone Apps | 1 | 18-05-10 23:04 |
Melding over betaalgegevens bij gratis app | korfnath | iPhone Apps | 5 | 29-03-10 07:31 |
|
|