App verdwenen.. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik tijdens mijn verblijf in Frankrijk het woordenboek van VanDale N-F gedownload op mijn iPad via de Wi-Fi van mijn gastheer. Terug in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App verdwenen..
Onlangs heb ik tijdens mijn verblijf in Frankrijk het woordenboek van VanDale N-F gedownload op mijn iPad via de Wi-Fi van mijn gastheer. Terug in Nederland blijkt dat ik die app niet kan gebruiken: het icoontje is wel te zien, maar geeft geen reactie. Wie heeft soortgelijke ervaringen? En hoe is dit op te lossen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verwijderen en opnieuw installeren. Als het een betaalde app was, hoef je er niet opnieuw voor te betalen (met hetzelfde Apple ID).
|
|||
|
|||
Helaas, dat werkte niet. Het rare is ook dat de app niet bij mijn aankopen staat vermeld..
Heeft het met het IP adres te maken? Dus, als ik daar weer terug ben en installeer opnieuw, dat het dan wel werkt? |
|
||||
|
||||
Je aankopen doe je met je Apple ID ongeacht waar je ook bent en het Wi-Fi netwerk maakt daarin ook geen verschil.
|
|
|||
|
|||
dankejwel, blijf proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g telefoon app is verdwenen | jasper2G | iPhone Apps | 0 | 14-05-11 20:50 |
Contact-app verdwenen | Jovano | iPhone Apps | 1 | 03-04-11 22:16 |
Muziek: Muziek verdwenen Na Ringtone App | Sieparis | Muziek, foto & video | 8 | 13-11-10 18:09 |
camera app plotseling verdwenen | parkinson | iPhone Apps | 4 | 29-08-10 20:00 |
App namen|Iconen verdwenen | dannyhtek | Archief | 3 | 16-05-09 22:09 |
|
|