Contact-app verdwenen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, Ik bezit een iPod touch 4gen 32Gig met iOs 4.2.1 en gejailbreaked. Door de jailbreak kon ik whatsapp downloaden maar daarvoor heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contact-app verdwenen
Hallo Mensen,
Ik bezit een iPod touch 4gen 32Gig met iOs 4.2.1 en gejailbreaked. Door de jailbreak kon ik whatsapp downloaden maar daarvoor heb je je contacten nodig. Nu het probleem, mijn contact-app is weg, valt ook niet meer op te zoeken, heb ook al poof geprobeert maar contacts staat er als zichtbaar (al stond het er wel als contact~iphone). Hoe kan ik het nu terug krijgen? Ik heb werkelijk geen idee en ik heb al is wat rond ge'googled maar ik kom er niet echt uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi jovano
ik denk dat er maar 1 oplossing is en je iphone opnieuw herstellen naar 4.2.1 en weer opnieuw jailberaken. |
Labels |
contact, ipod touch 4g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda en contact personen verdwenen | Sandra01 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-10 12:15 |
Muziek: Muziek verdwenen Na Ringtone App | Sieparis | Muziek, foto & video | 8 | 13-11-10 18:09 |
Contact,Agende,Notitie opties verdwenen | sahinkaptan | iTunes | 3 | 21-12-09 12:01 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
|
|