Contact,Agende,Notitie opties verdwenen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Als ik op mn menu ben van Iphone,heb ik Contact,agenda,notities en nog een paar prog. kwijt. Ik heb nu alleen cydia installer fotos instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contact,Agende,Notitie opties verdwenen
Hallo
Als ik op mn menu ben van Iphone,heb ik Contact,agenda,notities en nog een paar prog. kwijt. Ik heb nu alleen cydia installer fotos instellingen mixtube itune weer aandelen youtube en camera eropstaan. Waar kan ik de standaard programmas vinden terug halen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey, Sahinkaptan..
Zelfde probleem heb ik ook. Bij mij is alles verdwenen, wat zeg je me daarvan? Voor mij ook een mysterie, bereik is er, vodafone(mijn profider) staat er aangegeven, kan gewoon toetsenbordblokkeren en activeren door sliden.. maar Menu is volkomen verdwenen.. |
|
|||
|
|||
Is dit probleem al opgelost? Ik ben namelijk mijn agenda en de app store kwijt...
|
|
||||
|
||||
Hebben jullie al eens een volledige restore gedaan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contact-app verdwenen | Jovano | iPhone Apps | 1 | 03-04-11 22:16 |
Agenda en contact personen verdwenen | Sandra01 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-10 12:15 |
Agende volledige leegmaken | evadless | iPhone algemeen | 20 | 21-03-10 12:08 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
Synchroniseren data in contacten met agende | agroof | iTunes | 0 | 20-03-09 12:02 |
|
|