App om verslagen aan te vullen met pen? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Arial][SIZE=2]Hallo, ik ben op zoek naar een App om volgend probleem op te lossen: Een niet-ingevuld verslag zou geopend moeten worden op een iPad (in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App om verslagen aan te vullen met pen?
[FONT=Arial][SIZE=2]Hallo,
ik ben op zoek naar een App om volgend probleem op te lossen: Een niet-ingevuld verslag zou geopend moeten worden op een iPad (in de vorm van .pdf of iets dergelijks)[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Dit verslag zou aangevuld moeten kunnen worden met zo’n speciale pen zodat het op natuurlijk handschrift lijkt.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2] [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Dit ingevulde verslag moet opgeslagen en vervolgens verzonden kunnen worden via e-mail.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2] [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Is dit mogelijk en met welke App zou dit moeten kunnen? Alvast bedankt voor jullie reacties! [/SIZE][/FONT] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In PDF kan je het niet meer bewerken, daar PDF altijd alleen lezen is.
En de handschrif technologie betreft, ik kan mij vergissen, maar volgens mij kan dat niet op een iPad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En voor (hand)schriftelijke notities gebruik ik Penultimate en SketchBook. |
|
||||
|
||||
Welke stylus gebruiken jullie? Hoe bevalt die?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Vanaf meerdere computers iphone vullen met muziek | Ifzaren | iTunes | 8 | 02-08-11 01:53 |
Formulier in laten vullen door app | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 26-01-11 10:57 |
|
|