//

Ipad 2 Belangrijke apps en hulpmiddelen

Ipad 2 Belangrijke apps en hulpmiddelen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden, Ik heb sinds vandaag een Ipad 2, en nu heb ik een aantal vragen aan jullie welke apps hiervoor handig zijn en welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-12, 17:15
Shivav Shivav is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Ipad 2 Belangrijke apps en hulpmiddelen

Beste Leden,

Ik heb sinds vandaag een Ipad 2, en nu heb ik een aantal vragen aan jullie welke apps hiervoor handig zijn en welke hulpmiddelen ik hiervoor moet gebruiken.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

1. Ik ga de Ipad 2 ook gebruiken voor op school. Nu vroeg ik mij af welke app hier het best voor geschikt is om teksten te schrijven en te kunnen verwerken op een Windows pc. Pages is misschien zo'n app?

2. Ik wil de Ipad 2 ook kunnen aansluiten op mijn HDTV, kan dit via een bepaalde manier ook met een HDMI aansluiting, via een dock ofzo dacht ik?

3. Apple TV heeft dit ook voordelen als je een Ipad 2 hebt, kan je iets met deze beide apparaten? Aansluiten aan elkaar of iets dergelijks?

4. Zijn er vanuit jullie kant nog bepaalde dingen die heel handig zijn om je Ipad 2 aan te connecten of bepaalde apps (op zakelijk gebied) die het gebruik alleen maar bevorderen. Handige tekstverwerkers, powerpoint, agenda etc?

Shiva
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 17:27
Bs23 Bs23 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 30
Lightbulb Dropbox

Ik zou op je computer ook dropbox installeren, zo kan je via notability raad ik aan. Een zeer goed programma met dropbox. Zo kun je een bestand typen en dan via dropbox op je computer terugvinden.

Ik gebruik het zelf ook voor school en het bevalt goed.
  #3  
Oud 04-01-12, 17:34
Shivav Shivav is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

ok dat klinkt heel aantrekkelijk dat ga ik zeker doen dan! Bedankt
  #4  
Oud 04-01-12, 17:35
Bs23 Bs23 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 30
Standaard

Graag gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2012 om 16:37 ----------

Hij is nu volgens mij ook in de aanbieding voor 79 cent.

De app is trouwens van Ginger Labs.
  #5  
Oud 04-01-12, 17:49
Shivav Shivav is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

ja zie het toP!
  #6  
Oud 04-01-12, 19:13
Bs23 Bs23 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 30
Standaard

Heb je hem gedownload?
Zo ja, wat vind je ervan?
  #7  
Oud 04-01-12, 21:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shivav Bekijk bericht

2. Ik wil de Ipad 2 ook kunnen aansluiten op mijn HDTV, kan dit via een bepaalde manier ook met een HDMI aansluiting, via een dock ofzo dacht ik?

Shiva
Er is een kabel om je iPad te kunnen verbinden met jouw HDTV.
Waarvoor wil je hem gebruiken op je TV? Want de kabel laat niet alles toe (bijv sommige games wel/niet)

Maar foto's, video's en presentaties moet lukken!

Apple Digital AV Adapter - Apple Store (Nederland)
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #8  
Oud 07-01-12, 11:57
manfred1973 manfred1973 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard

Schivav,
Zoals je reeds is aangeraden is Dropbox een super programma om bestanden zowel vanaf je iPad alsook van af je pc te benaderen. Het werkt ongeveer zoals iCloud maar is naar mijn mening veel praktischer omdat je met een Windows pc werkt en niet net een iMac. Om je Office documenten op je iPad te bewerken zou ik Office2HD gebruiken. Ik heb zelf eerst geprobeerd met Pages en Numbers in combinatie met iCloud. Echter als ik bestanden uit iCloud opende op mijn pc, nadat ik ze had bewerkt op mijn ipad, waren dit 'alleen lezen' bestanden geworden..... Ook is Office2HD goedkoper dan de losse apps Numbers, Pages en Keynote.

Een ander mooie app is Goodreader. Een mooie app om PDF bestanden te leZen etc. Met deze app kun je ook mooi je bestanden beheren op je iPad en op Dropbox. Je moet er even mee gewerkt hebben maar daarna vind ik hem eigenlijk onmisbaar.
Je kunt Goodreader ook aan iCloud koppelen maar de app kan alleen een eigen gedeelte op iCloud benaderen en niet het Pages of Numbers gedeelte waar de bestanden staan die je bewerkt/gemaakt hebt.

Verder gebruik ik Printer Pro om vanaf mijn iPad te kunnen printen op de printer die aan mijn pc zit. (Je moet wel eerst de gratis versie downloaden om te kijken of het werkt in jouw netwerk. Daarna kun je dan de betaalde versie, voor de iPad, aanschaffen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zeer Belangrijke fotos kwijt Joris123 iTunes 3 02-10-10 20:09
belangrijke programma's spiegelaereh Jailbreak apps en thema's 2 24-06-10 01:54
Belangrijke Vraag batalhador Archief 1 25-01-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.